Raad de foto

Gestart door Martin, 18 juni 2008 - 08:34:33

« vorige - volgende »

Jasper

Inderdaad. Op de luchthaven van Las Palmas was een bomaanslag geweest dus alle luchtverkeer werd afgeleid naar Tenerife, waar het extreem druk werd. Bovendien waren de weersomstandigheden slecht: door de mist was er slechts 300 meter zicht. Het PanAm-vliegtuig was van de startbaan af aan het rijden, maar had een afslag gemist en had daar dus niet meer mogen zijn. De KLM-piloot had geen toelating van de controletoren om te mogen opstijgen en deed het toch, en had daar dus ook niet mogen zijn. De controletoren had een duidelijk bericht verstuurd dat het vliegtuig niet mocht opstijgen, maar omdat PanAm op datzelfde moment een radiobericht naar de toren verstuurde op dezelfde frequentie, kwam dit bericht niet aan.

Het vliegtuig van KLM hing misschien een paar meter boven de grond toen het door de romp van het PanAm heen sloeg. De 248 inzittenden op het vliegtuig van KLM (dat 150 meter verder weer neerstortte) kwamen om. Van de 326 mensen op het PanAm-vliegtuig overleden er 265.

Beide vliegtuigen waren Boeing 747's, toen de grootste passagiersvliegtuigen die er waren.

Martin


Supermariobros

Balkenende en de rechtse is mij onbekend.

Folkert

Balkenende en volgens mij Jan Lammers.

Iig lijkt hij er wel op met die onwijs grote lach.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Burorri, het is helemaal....... goed.

Folkert

whoehoeee
mijn eerste foto geraden 8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Citaat van: Supermariobros op 26 september 2008 - 09:30:26
Balkenende en de rechtse is mij onbekend.

Mario, ga je schamen dat je Jantje Lammers niet herkend. :-[ :-[ ;) ;)

Folkert



Niet naar de Link kijken AUB.

Wie zijn dit?


@SuperMariobros&Martin: Ik moest ook wel goed kijken hoor.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

#383
Die linkse is een Chinees die basketbal speelt in Amerika maar ik weet zijn naam niet.
Die rechtse, geen flauw idee.

Misschien de langste en kleinste in het basketbal?

Jasper


Folkert

Apart dat niemand de rechter kent. Die is nog thants bekender dan Yao Ming.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Martin op 26 september 2008 - 15:26:44
Citaat van: Supermariobros op 26 september 2008 - 09:30:26
Balkenende en de rechtse is mij onbekend.

Mario, ga je schamen dat je Jantje Lammers niet herkend. :-[ :-[ ;) ;)

Ik ken hem natuurlijk wel, maar op de foto had ik hem niet herkend.

Ferrari 2010

#387
Verdomme, ik ken hem! effe de naam opzoeken :)

**edit**
Mijn gok:
Yao Ming en Jackie Chan

Jackie Chan is een acteur, veel bekender dan die basketballer die ik niet kende inderdaad. Speelt vaak stuntrollen, ik vind het altijd leuke films om naar te kijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 september 2008 - 19:43:54
Verdomme, ik ken hem! effe de naam opzoeken :)

**edit**
Mijn gok:
Yao Ming en Jackie Chan

Jackie Chan is een acteur, veel bekender dan die basketballer die ik niet kende inderdaad. Speelt vaak stuntrollen, ik vind het altijd leuke films om naar te kijken.
En echt niet bij de link gekeken he? :P

maar het is goed. Jackie Chan. 1 van mijn favoriete Acteurs. En als mens zelf is hij ook super heb ik gehoort. Altijd vrolijk, altijd grapjes maken(kijk maar my story en intervieuws en be hind the scenes met hem.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 26 september 2008 - 19:49:46
Citaat van: Ferrari 2008 op 26 september 2008 - 19:43:54
Verdomme, ik ken hem! effe de naam opzoeken :)

**edit**
Mijn gok:
Yao Ming en Jackie Chan

Jackie Chan is een acteur, veel bekender dan die basketballer die ik niet kende inderdaad. Speelt vaak stuntrollen, ik vind het altijd leuke films om naar te kijken.
En echt niet bij de link gekeken he? :P

maar het is goed. Jackie Chan. 1 van mijn favoriete Acteurs. En als mens zelf is hij ook super heb ik gehoort. Altijd vrolijk, altijd grapjes maken(kijk maar my story en intervieuws en be hind the scenes met hem.)
Neen, echt niet. Ik herkende zijn gezicht meteen. Als anderen de basketballer nog niet hadden geraden, dan was ik er ook niet geraakt, want 1 van de 2 is niet voldoende. Ik wist dat het iets als Jackie Cheng ofzo was, had gegoogled, kwam op jackie chueng, dat was een andere, en toen zag ik een lijst met Hong Kongse acteurs, en daar stond Jackie Chan op. Weinig verschil in naam met wat ik oorspronkelijk typte :)

Mijn volgende vraag, ietsje aardrijkskundig:
Welk stukje van de aarde is hier blauw gekleurd?

Niet in de bron kijken aub. Bron: wikipedia.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.