GP Frankrijk

Gestart door Supermariobros, 15 juni 2008 - 08:48:22

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 20:20:53
Citaat van: dj Peter op 22 juni 2008 - 19:20:12
Citaat van: sloggerke op 22 juni 2008 - 19:12:55
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:46:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 16:42:30
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:14:02
Een kleine goedmaker dat Kimi 2de werd, na het drama van gister.
Welk drama van gisteren? Hij heeft een mooie kwali gereden, en vertrok vanop pole. Drama? :-\
Nederland Rusland :P

Misschien had ik het zo moeten typen: Een kleine goedmaker voor mij, dat Kimi 2de werd na het Drama van gister :P

Kan je dat spelletje met die "mannen" in kort broek hier aub BUITEN laten... Dit is een F1 forum... dank!

Please geen voetbal hier hé, daar bestaan andere fora voor. Ik haat namelijk die sport

Wat de race-uitslag betreft: de volle pot voor  Ferrari is ok, en gelukkig heeft Kimi zijn auto nog draaiende gehouden tot de eindstreep.
Zeg mannekes! Als dat beetje off-topic gaan al niet meer mag, waar is de gezelligheid dan heen? Als je het puur enkel en alleen over F1 wil hebben, zoek dan een nerd clubje hé ::) Die milimeter off-topic zal de zaak niet maaken hé.
Inderdaad, tis nog niet eens een discussie, alleen een melding :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Overigens, vanaf nu noem ik het zeggen dat Kimi een sterke prestatie heeft geleverd met die kar aan de finish te krijgen terecht:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/22/raikkonen-twee-ronden-meer-en-ik-was-uitgevallen/

Als je wagen er soms de brui aan geeft, chapeau!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Ferrari gaat kimmi zijn moter vervangen zonder  gridstraf op te lopen.
Dat mag je dit seizoen 1 keer doen ongestraft de moter vervangen.
Ik zou dit ook doen maar dan is het hopen dat hij in de laaste race
als het kampioenschap beslist wordt niet moet vervangen want dan kan
hij een gridstraf niet ontlopen.Nu ja die kans is klein zeker...

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 20:20:53
Citaat van: dj Peter op 22 juni 2008 - 19:20:12
Citaat van: sloggerke op 22 juni 2008 - 19:12:55
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:46:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 16:42:30
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:14:02
Een kleine goedmaker dat Kimi 2de werd, na het drama van gister.
Welk drama van gisteren? Hij heeft een mooie kwali gereden, en vertrok vanop pole. Drama? :-\
Nederland Rusland :P

Misschien had ik het zo moeten typen: Een kleine goedmaker voor mij, dat Kimi 2de werd na het Drama van gister :P

Kan je dat spelletje met die "mannen" in kort broek hier aub BUITEN laten... Dit is een F1 forum... dank!

Please geen voetbal hier hé, daar bestaan andere fora voor. Ik haat namelijk die sport

Wat de race-uitslag betreft: de volle pot voor  Ferrari is ok, en gelukkig heeft Kimi zijn auto nog draaiende gehouden tot de eindstreep.
Zeg mannekes! Als dat beetje off-topic gaan al niet meer mag, waar is de gezelligheid dan heen? Als je het puur enkel en alleen over F1 wil hebben, zoek dan een nerd clubje hé ::) Die milimeter off-topic zal de zaak niet maaken hé.

van die millimeter offtopic komt er meestal kilometer off-topic, en dat willen we niet.
Zo kan iedereen beginnen over het dagelijks leven in plaats van de f1.

Daarvoor bestaat er andere topics hé

Tim C

Kunnen we het mierenneuken over offtopic nu even achterwege laten?

Tenslote gaan we nu wel heel offtopic ;)

Folkert

Citaat van: robbert op 22 juni 2008 - 23:40:25
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 20:20:53
Citaat van: dj Peter op 22 juni 2008 - 19:20:12
Citaat van: sloggerke op 22 juni 2008 - 19:12:55
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:46:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 16:42:30
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:14:02
Een kleine goedmaker dat Kimi 2de werd, na het drama van gister.
Welk drama van gisteren? Hij heeft een mooie kwali gereden, en vertrok vanop pole. Drama? :-\
Nederland Rusland :P

Misschien had ik het zo moeten typen: Een kleine goedmaker voor mij, dat Kimi 2de werd na het Drama van gister :P

Kan je dat spelletje met die "mannen" in kort broek hier aub BUITEN laten... Dit is een F1 forum... dank!

Please geen voetbal hier hé, daar bestaan andere fora voor. Ik haat namelijk die sport

Wat de race-uitslag betreft: de volle pot voor  Ferrari is ok, en gelukkig heeft Kimi zijn auto nog draaiende gehouden tot de eindstreep.
Zeg mannekes! Als dat beetje off-topic gaan al niet meer mag, waar is de gezelligheid dan heen? Als je het puur enkel en alleen over F1 wil hebben, zoek dan een nerd clubje hé ::) Die milimeter off-topic zal de zaak niet maaken hé.

van die millimeter offtopic komt er meestal kilometer off-topic, en dat willen we niet.
Zo kan iedereen beginnen over het dagelijks leven in plaats van de f1.

Daarvoor bestaat er andere topics hé
Komt ook alleen maar omdat er een onnodige reactie op het het offtopic gedeelte kwam.
Was er niets gezegt, was er niet op door gegaan :)

OT: Maar geeft de 2de plek van Kimi toch iets meer glans dan vooraf werd gegeven. En zoiets verwachte ik al. Want hij was ineens 2 tot 3 seconde perronde langzamer en toen ineens weer sneller.
Daarom ook voor mij man van de wedstrijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: leproffesseur op 22 juni 2008 - 23:11:27
Ferrari gaat kimmi zijn moter vervangen zonder  gridstraf op te lopen.
Dat mag je dit seizoen 1 keer doen ongestraft de moter vervangen.
Ik zou dit ook doen maar dan is het hopen dat hij in de laaste race
als het kampioenschap beslist wordt niet moet vervangen want dan kan
hij een gridstraf niet ontlopen.Nu ja die kans is klein zeker...

Hij heeft zijn motor al laten vervangen na de GP van Australië en zal dus een gridstraf krijgen indien hij hem nu weer vervangt.

janke

Ik lees tot nu toe niks over een motorwissel op F1 site's. Maar een uitlaat(spruitstuk) vervangen mag toch zonder bestraft te worden. Heeft toch niks met een motorwissel temaken? Vrijdag heeft BMW bij de 1ste VT ook electronica van Kubica zijn motor gewisseld.Zonder straf. Als het alleen de uitlaat is zie ik geen problemen voor Kimi. Of zie ik dat verkeerd.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 23 juni 2008 - 09:05:39
Ik lees tot nu toe niks over een motorwissel op F1 site's. Maar een uitlaat(spruitstuk) vervangen mag toch zonder bestraft te worden. Heeft toch niks met een motorwissel temaken? Vrijdag heeft BMW bij de 1ste VT ook electronica van Kubica zijn motor gewisseld.Zonder straf. Als het alleen de uitlaat is zie ik geen problemen voor Kimi. Of zie ik dat verkeerd.
Uitlaat wisselen mag wel denk ik, maar de motorkap was voor een stuk weggesmolten, ik vraag me dus af of die motor niet geraakt is. Nuja, dat zullen ze bij ferrari de komende dagen wel onderzoeken. Maar aangezien de motor de laatste ronden het een paar keer heeft begeven, vrees ik er eerlijk gezegd toch voor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Laten we dan maar hopen dat het deels aangevreten bedrading of electronica is. Dat kun je vervangen. Daar hoef je geen motor voor te wisselen. Want dat zou wel erg sneu zijn voor Kimi. Wordt hij 2x bestraft. Eerst gisteren en de volgende race plaatsen terug op de grid.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 23 juni 2008 - 09:21:02
Laten we dan maar hopen dat het deels aangevreten bedrading of electronica is. Dat kun je vervangen. Daar hoef je geen motor voor te wisselen. Want dat zou wel erg sneu zijn voor Kimi. Wordt hij 2x bestraft. Eerst gisteren en de volgende race plaatsen terug op de grid.
Zou idd erg lullig zijn.
Denk echter dat het wel mee valt.Hoop dat Kimi van af nu weer wederopstanding heeft en gewoon voor de titel gaat.
Trotse vader van Rosalie(L)

TurboBoost

Citaat van: Jasper op 23 juni 2008 - 02:59:20
Citaat van: leproffesseur op 22 juni 2008 - 23:11:27
Ferrari gaat kimmi zijn moter vervangen zonder  gridstraf op te lopen.
Dat mag je dit seizoen 1 keer doen ongestraft de moter vervangen.
Ik zou dit ook doen maar dan is het hopen dat hij in de laaste race
als het kampioenschap beslist wordt niet moet vervangen want dan kan
hij een gridstraf niet ontlopen.Nu ja die kans is klein zeker...

Hij heeft zijn motor al laten vervangen na de GP van Australië en zal dus een gridstraf krijgen indien hij hem nu weer vervangt.

Ik dacht dat je een motor mocht vervangen, zonder bestraffing, als deze onherstelbaar beschadigd was?

Ferrari 2010

Citaat van: TurboBoost op 23 juni 2008 - 11:04:43
Citaat van: Jasper op 23 juni 2008 - 02:59:20
Citaat van: leproffesseur op 22 juni 2008 - 23:11:27
Ferrari gaat kimmi zijn moter vervangen zonder  gridstraf op te lopen.
Dat mag je dit seizoen 1 keer doen ongestraft de moter vervangen.
Ik zou dit ook doen maar dan is het hopen dat hij in de laaste race
als het kampioenschap beslist wordt niet moet vervangen want dan kan
hij een gridstraf niet ontlopen.Nu ja die kans is klein zeker...

Hij heeft zijn motor al laten vervangen na de GP van Australië en zal dus een gridstraf krijgen indien hij hem nu weer vervangt.

Ik dacht dat je een motor mocht vervangen, zonder bestraffing, als deze onherstelbaar beschadigd was?

Dat denk ik niet hoor. Dan kan je elke motor die voldoende schade heeft vervangen, en dus gewoon elke motor vervangen wanneer nodig. Enfin, ik weet het niet zeker hé, maar het zou me straf lijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Wanneer je een moter vervangt krijg je automatisch een startgrid straf van 10 plaatsen achteruit.
Als correur mag je dit seizoen 1 keer een joker inzetten na een wissel waardoor je geen gridstraf krijgt.
ik zou het ook doen want kimmi staat "pas" derde dus in het kampioenschap en kan het nu eigenlijk(nog)
niet permiteren om vanaf de 10 plaats te starten.

Folkert

Wanneer kappen ze nou gewoon ismet die Motor voor 200 GPs regel?

maar volgehns mij val dit gewoon onder de regel: veranderen en vervangen van onderdelen mag, zonder straf.
Trotse vader van Rosalie(L)