Festivalietis 2008

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 13 juni 2008 - 09:29:18

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Naar welke fstivals ga ja/ ben je geweest, voor wie ga je?

Heb Tw Classics achter de rug. The Stooges vond ik daar een zeer goed optreden spelen, en The Police was zeker ook niet slecht.

Over 2 weken zullen we weer de festivalwei Boerentang in Dessel onveilig gaan maken. Graspop begint een grote jongen te worden in de Festival scene. Dit jaar ga ik vooral voor Kiss, Iron Maiden is altijd mee genomen.

En Vrijdag 15 augustus zal ik afzakken naar Kiewit om Metallica hun nieuwe nummers te keuren op Pukkelpop.

En dan zullen de centjes wel bijna op zijn. :P

Rock Werchter kan me zoals de meeste jaren niet boeien, ik vind de keuze voor Slayer en Nightwish op de affiche eigenaardig.

FerrariMan

Dit jaar niks meer vrees ik, de prijzen zijn me té belachelijk geworden. 2 euro voor een lauwe beker bier die amper gevuld is...

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 13 juni 2008 - 10:41:16
Dit jaar niks meer vrees ik, de prijzen zijn me té belachelijk geworden. 2 euro voor een lauwe beker bier die amper gevuld is...

2.5 op Werchter. Van zo'n pintje blijf je een half uur nippen, kwestie van eiren voor je geld te kiezen.

Jasper

Ik heb wel zin in een dagje of 3 Lokerse feesten:

Zaterdag 2 augustus
The Kids - Buzzcocks - The New York Dolls - Sex Pistols

Zondag 3 augustus
Sinead O'Connor

Maandag 4 augustus
Voices Of Rock Radio - Status Quo - The Australian Pink Floyd Show


Verder staan ook nog bijvoorbeeld Massive Attack, N*E*R*D, Supergrass en The Scabs op de affiche maar ik ga daar geen 10 dagen zitten. :)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Jasper op 13 juni 2008 - 12:24:07
Ik heb wel zin in een dagje of 3 Lokerse feesten:

Zaterdag 2 augustus
The Kids - Buzzcocks - The New York Dolls - Sex Pistols

Zondag 3 augustus
Sinead O'Connor

Maandag 4 augustus
Voices Of Rock Radio - Status Quo - The Australian Pink Floyd Show


Verder staan ook nog bijvoorbeeld Massive Attack, N*E*R*D, Supergrass en The Scabs op de affiche maar ik ga daar geen 10 dagen zitten. :)

Zaterdag spreekt mij daar het meeste aan. Vorig jaar heb ik op de Lokerse Feesten The Pogues mogen aanschauwen, ook heel goed.

Jasper

Zaterdag en zondag ben ik waarschijnlijk nog op reis maar die maandag wil ik vooral niet missen. :)

Ferrari 2010

Hoogstens eens naar de Gentse feesten, omdat men kot toch betaald is voor die maanden, telt dat ook mee? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Genste Feesten, juist, daar zal ik ook een dag zijn.

The REAL BUTTON Freak

Daar ben ik nog nooit geweest. Is het wat?

Jasper

Dat draait volgens mij mee om het bier en de sfeer dan om de muziek. Dat is trouwens niet slecht bedoeld, en ik ben er ook niet helemaal zeker van. ;)

FerrariMan


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 14 juni 2008 - 14:19:19
Dat draait volgens mij mee om het bier en de sfeer dan om de muziek. Dat is trouwens niet slecht bedoeld, en ik ben er ook niet helemaal zeker van. ;)
Sfeer is dan ook het enige waar ik voor ga. De sfeer moet goed zijn en ondertussen wat rondhangen met maten, meer moet dat niet zijn voor mij :) En bier, ja, dat maakt de sfeer gewoon beter hé :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 14 juni 2008 - 13:45:00
Daar ben ik nog nooit geweest. Is het wat?

Lang leve de Duveltent!  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Citaat van: Jasper op 14 juni 2008 - 14:19:19
Dat draait volgens mij mee om het bier en de sfeer dan om de muziek. Dat is trouwens niet slecht bedoeld, en ik ben er ook niet helemaal zeker van. ;)

En zoveel meer. Er is voor elk wat te vinden op de Gentse Feesten. Van de grootste alterno tot een die hard techno fan. Maar ook: cultuur, entertainment, straatanimatie. En, een stad die 10 dagen lang de indruk geeft van op een festival te trekken.

razzle_dazzle

Gisteren Metallica live aan het werk gezien op Pukkelpop. Kippenvel!

Schitterend om James opnieuw te zien stralen, veel beter dan in 2003 toen hij er toch onderdoor aan het gaan was.
Master of puppets was voor mij het meesterwerk van de avond.
Ik kan niet wachten op de uitgave van hun nieuwe CD, waar nota bene de opvolger van the unforgiven op zal pronken.

Leve Metallica  8).