TV ontvangst Frankrijk

Gestart door Beekie, 10 juni 2008 - 09:43:08

« vorige - volgende »

Beekie

Goedemorgen !!!

Wij gaan naar de eerst volgende GP.....Magny-Cours!!

Nu willen wij een TV meenemen, maar deze heeft enkel en alleen een antenne...deze zullen wij willen gaan verlengen, maar heeft er iemand enig idee of er uberhaupt wel uitzendingen (ivm EK voetbal) zijn die wij dan kunnen ontvangen??

Ik hoop dat iemand ons kan helpen  ::)

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!!

Hasta la Pasta,


Beekie.

Folkert

Als ik het goed begrijp wil je dus TV meenemen om afentoe  te kijken wat er nog meer gebeurt op de baan?

Wist trouwens neit dat je nog met antenne wat kon ontvangen eigenlijk.
Maar ik denk wel dat er wat word uitgezonden, al zal dit waarschijnlijk Franse zenders zijn.

Maar hoe je het voor elkaar krijgt...?
Denk dat je op de vrijkdag gewoon naar ontvangst moet zoeken eigenlijk en zien wat er gebeurt
Trotse vader van Rosalie(L)

Beekie

Het gaat erom dat wij precies die 4 dagen daar zitten er 's-avonds kwartfinales voetbal (EK) zijn, het lijkt ons wel gezelli om daar naar te kijken. Je hebt overigens gelijk ....in Nederland kan dat niet meer, maar ik dacht in France wel. Alleen zenden zij daar volgens mij in SECAM uit en in Nederland in PAL, als je dan een oudere tv meeneemt kan je misschien zelfs helemaal niets ontvangen!

Ik hoop dat iemand er toch nog wat over kan zeggen..... :-\

Ferrari 2010

In Belgiƫ zou het ook nog moeten kunnen met antenne, weliswaar enkel de VRT ofzo. En de gewone antenne wordt gewoon vervangen door een digitale antenne normaalgezien, dus zo zou je moeten kunnen blijven ontvangen. Ik weet alleen niet welke Franse zenders er via antenne ontvangbaar zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.