Wie?Waar?Wanneer?Wat?

Gestart door TheIceman, 07 juni 2008 - 10:45:16

« vorige - volgende »

SDG

En de tweede coureur op de foto? En vooral, waar en wanneer?  :)

Fabian

#451
Tweede coureur op de foto is volgens mij Johnny Ceccoto. Jaartal weet ik niet meer uit m'n hoofd maar ik gok 1984 als ik het me goed herinner. Circuit misschien Zandvoort????

SDG

Citaat van: Fabian op 10 april 2013 - 20:38:18
Tweede coureur op de foto is volgens mij Johnny Ceccoto. Jaartal weet ik niet meer uit m'n hoofd maar ik gok 1984 als ik het me goed herinner. Circuit misschien Zandvoort????

Zandvoort is fout, rest was goed. Tip: het was voor Senna een mijlpaal in zijn carrière.

Franky R.

Citaat van: SDG op 10 april 2013 - 20:42:02
Citaat van: Fabian op 10 april 2013 - 20:38:18
Tweede coureur op de foto is volgens mij Johnny Ceccoto. Jaartal weet ik niet meer uit m'n hoofd maar ik gok 1984 als ik het me goed herinner. Circuit misschien Zandvoort? ???

Zandvoort is fout, rest was goed. Tip: het was voor Senna een mijlpaal in zijn carrière.
Eerste keer de finish gehaald, want dat duurde ook even met die Toleman? Maar weet ik ook niet meer op welke circuit.

SDG

Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 18:54:03
Citaat van: SDG op 10 april 2013 - 20:42:02
Citaat van: Fabian op 10 april 2013 - 20:38:18
Tweede coureur op de foto is volgens mij Johnny Ceccoto. Jaartal weet ik niet meer uit m'n hoofd maar ik gok 1984 als ik het me goed herinner. Circuit misschien Zandvoort? ???

Zandvoort is fout, rest was goed. Tip: het was voor Senna een mijlpaal in zijn carrière.
Eerste keer de finish gehaald, want dat duurde ook even met die Toleman? Maar weet ik ook niet meer op welke circuit.

Het was een iets grotere mijlpaal dan finishen. Nu zou het wel duidelijk moeten zijn. Beide auto's snijden overigens een legendarische bocht uit de Formule 1-geschiedenis aan. Bonuspunt als je de naam van die bocht ook kent.  :)

Fabian

Is het in Zuid Afrika op Kyalami?

SDG

Citaat van: Fabian op 11 april 2013 - 19:06:20
Is het in Zuid Afrika op Kyalami?

Juist. In de Grote Prijs van Zuid-Afrika in 1984, de race waarin Ayrton Senna zijn allereerste WK-punt scoorde door als zesde te finishen. Zowel Senna als Cecotto reden die wedstrijd nog met de Toleman TG183B, een gemodificeerde wagen van het vorige seizoen, in afwachting van de nieuwe auto.

Runner

Op welk circuit is dit?

Vraag uit de quiz van het NuSport magazine deze maand.  ::)

[verwijderd door de beheerder]

SDG

Hier ga ik moeten voor passen. Te onduidelijk en te weinig aanknopingspunten.

Edwin90


Fabian

Het is een A1GP wagen van Italië volgens mij...

SanderD


Jehoentelaar

Mijn gevoel (en wat research) zegt dat dit Jarama is. Dan zou de auto de Superleague-auto van RSC Anderlecht moeten zijn.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 13 april 2013 - 10:19:57
Mijn gevoel (en wat research) zegt dat dit Jarama is. Dan zou de auto de Superleague-auto van RSC Anderlecht moeten zijn.
Volgens mij is het toch echt de A1GP wagen van Italië...

Jehoentelaar

Is ook het meest waarschijnlijke ja, al zijn de kleuren op de foto dan wat verschoten. Liet me leiden door de paarse kleur.