Wie?Waar?Wanneer?Wat?

Gestart door TheIceman, 07 juni 2008 - 10:45:16

« vorige - volgende »

Senergy

Citaat van: SDG op 25 januari 2011 - 19:14:50
Citaat van: Senergy op 25 januari 2011 - 15:30:34
Het jaar is 2001, met dank aan de link die mee op de foto staat  ;D
Ralf Schumacher, en Maleisië denk ik dan, hij reed daar naar de overwinning

Maar had je dat ook geweten zonder die link?  ;)

Ik zei je ook naar de gridgirl op de achtergrond te kijken, die draagt een bord bij zich met het nummer 12 op een achtergrond in de Italiaanse kleuren. En een Italiaan met nummer 12, dat was Jarno Trulli in de Jordan, in... 2001.

BTW, Ralf won de GP van Maleisië in 2002, niet in 2001. Toen behaalde Ferrari een dubbelzege, ondanks die zware hoosbui in het begin van de race.

Waarschijnlijk had ik het dan niet geweten, maar zoals jezelf zei, analyse van de foto :P
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

#181
De vraag bestaat uit 5 delen.  ;)

1: Welke 2 coureurs zie je hier ??
2: Voor welke teams kwamen zij uit ??  :-\
3: Naar welke Grand Prix kijken we hier ??
4: In welk jaar werd deze Grand Prix verreden ??  ::)
5: Op welke posities finishten zij de race ??



HINT: René Arnoux stond op pole maar spinde in de 21e ronde met z'n Renault !!!  ???

gloudiesaurus

Ferrari Nummer 28, dat is Pironi denk ik.
Andere coureur/ team weet ik niet...
Ik zie dat het het circuit van Zandvoort is...

De rest weet ik niet, daar moet iemand me bij helpen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Pironi in 'n Ferari op Zandvoort is alvast goed.

Nu de rest nog.  ;)

SDG

Citaat van: Kootje op 05 februari 2011 - 21:27:29
Pironi in 'n Ferari op Zandvoort is alvast goed.

Nu de rest nog.  ;)

1. Didier Pironi en Bruno Giacomelli
2. Ferrari en Alfa Romeo
3. Grote Prijs Van Nederland
4. 1982
5. Eerste/elfde

Alstublieft!  ;)


SDG

Citaat van: Kootje op 05 februari 2011 - 19:20:31
HINT: René Arnoux stond op pole maar spinde in de 21e ronde met z'n Renault !!!  ???

Dat was meer dan zomaar een 'spin', hoor. Had zelfs nog slecht kunnen aflopen....


SDG

En voor wie echt alles wil weten: de foto is genomen in de 45ste ronde, toen Giacomelli gedubbeld werd.  :)

Kootje

#187
Citaat van: SDG op 07 februari 2011 - 19:32:46
1. Didier Pironi en Bruno Giacomelli
2. Ferrari en Alfa Romeo
3. Grote Prijs Van Nederland
4. 1982
5. Eerste/elfde
Helemaal correct ,had niet verwacht dat 1 iemand alles zou weten.  ::)
Maar goed SJAPOO !!!
Citaat van: SDG op 07 februari 2011 - 19:34:58
Dat was meer dan zomaar een 'spin', hoor. Had zelfs nog slecht kunnen aflopen....
Dat wist ik niet ,ook al was ik elders op 't circuit aanwezig.  :-\
Ik wist wel dat hij eraf was gegaan ,maar niet hoe hard ,anders had ik dat niet als hint gegeven.  
Toen volgde ik eigenlijk alleen de races en daar bleef 't ook bij ,het nieuws eromheen lette ik niet zo op.  :-[
Citaat van: SDG op 07 februari 2011 - 19:38:24
En voor wie echt alles wil weten: de foto is genomen in de 45ste ronde, toen Giacomelli gedubbeld werd.  :)
Klopt helemaal ,jij krijgt bonuspunten.  ;D
Speciaal voor jou dan nog 3 vraagjes: Op hoeveel rondes werd totaal hij gereden ??
                                                            In welke rondes gebeurde dit ??
                                                            Welke bocht zie je op de foto ??      

SDG

Citaat van: Kootje op 07 februari 2011 - 21:00:13
Klopt helemaal ,jij krijgt bonuspunten.  ;D
Speciaal voor jou dan nog 3 vraagjes: Op hoeveel rondes werd totaal hij gereden ??
                                                            In welke rondes gebeurde dit ??
                                                            Welke bocht zie je op de foto ??      

1. 2 ronden
2. Hiervoor ga ik moeten passen. De eerste keer in de 45ste ronde, de 2e keer kan ik niet meer terugvinden, zelfs niet in de integrale uitzending van de race. Ik vermoed enkel dat het helemaal naar het einde toe was.
3. De Hunzerug.

Kootje

Citaat van: SDG op 08 februari 2011 - 19:08:50
Citaat van: Kootje op 07 februari 2011 - 21:00:13
1. 2 ronden
2. Hiervoor ga ik moeten passen. De eerste keer in de 45ste ronde, de 2e keer kan ik niet meer terugvinden, zelfs niet in de integrale uitzending van de race. Ik vermoed enkel dat het helemaal naar het einde toe was.
3. De Hunzerug.
Vraag 1 en 3 zijn alvast goed.
Het antwoord op vraag 2 klopt redelijk.....
De eerste keer was idd de 45e ronde ,de 2e keer was in de 69e van 72 ronden ,waardoor hij op 'n totaal van 70 rondes uitkwam.

SDG



Vraagje bestaande uit verschillende delen.

1. Wie? Wat? Waar? Wanneer?
2. Als hoeveelste kwam deze rijder door de finish?
3. Hoeveel punten had hij in de WK-stand na afloop van deze race?

0634

1) Gilles Villeneuve, Ferrari 126C2, United States GP West op Long Beach, 4 april 1982
2) Als derde. Maar hij werd gediskwalificeerd door de twee achtervleugels die aan elkaar zaten, wat niet mocht.
3) 0

SDG

Citaat van: Jeroen op 10 februari 2011 - 22:55:55
1) Gilles Villeneuve, Ferrari 126C2, United States GP West op Long Beach, 4 april 1982
2) Als derde. Maar hij werd gediskwalificeerd door de twee achtervleugels die aan elkaar zaten, wat niet mocht.
3) 0

Alles goed.  ;)

0634

Die dubbele vleugel is nogal karaketeristek. :)

Kootje

Wie zie je hier op de voorgrond ??
Welke race en elk jaar is het ??
Wie stonden er na de race op het podium ??