Het ZOU kunnen.....

Gestart door Martin, 04 juni 2008 - 20:12:18

« vorige - volgende »

Martin

DC een paar races voor z'n pensioen naar Renault (vanaf Montreal), Vettel naar RBR (want daar gaat-ie volgend jaar toch heen) en Piquet naar STR (kannie in de luwte een beetje aan de F1 wennen).


scho0634

eh, nee, nee en nee.

Geen van drieen, denk ik.

meatball

Dat is wat ver gezocht denk ik :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Het zou ook kunnen dat ik morgenochtend wakkergebeld word door Ron Dennis met de vraag of ik dit weekend niet de reservecoureur wil zijn van McLaren. De kans is echter wel redelijk klein.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 04 juni 2008 - 21:25:11
Het zou ook kunnen dat ik morgenochtend wakkergebeld word door Ron Dennis met de vraag of ik dit weekend niet de reservecoureur wil zijn van McLaren. De kans is echter wel redelijk klein.

Ik moet je teleurstellen. Hij heeft mij vanochtend gebeld  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Ik zat gisterenavond met een paar vrienden in een kroegje en toen kwam dit naar boven.
Stel je voor dat het gaat gebeuren. Dan heb ik een glazen bol. :) ;D :)

Jasper

Zullen we dan afspreken om niet voor elke dronkemansgrap een nieuw topic te openen?

Ferrari 2010

Ja wadde, als we voor iedere hypothese op café een topic gaan openen ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 04 juni 2008 - 23:46:32
Zullen we dan afspreken om niet voor elke dronkemansgrap een nieuw topic te openen?

Het stond wel op enkele sites te lezen als Piquet niet zou presteren in Canada, hij zou vervangen worden door DC. Maar het zijn allemaal loze geruchten natuurlijk die volledig uit de lucht gegrepen zijn.

Nu er niet zoveel nieuws is, zoeken sites naar iets wat ze zouden kunnen posten, maar gelukkig doen wij daar niet aan mee.  :)

Folkert

Deze geruchten had ik ook al ergens anders gelezen.
Maar denk dat het niet gaat gebeuren. Temeer omdat Piquete eindelijk gaat presteren :P
En dat Piquete toch nog gratie krijgt van Briatore.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Als hij goed rijdt zal hij misschien "grazie" zeggen ofzo, maar gratie van Briatore, ik betwijfel het. Piquet mag het voor mijn part afbollen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 13:57:59
Als hij goed rijdt zal hij misschien "grazie" zeggen ofzo, maar gratie van Briatore, ik betwijfel het. Piquet mag het voor mijn part afbollen.
Doe dit nu echt niet zo dom is briatore nu ook niet

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 05 juni 2008 - 16:56:47
Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 13:57:59
Als hij goed rijdt zal hij misschien "grazie" zeggen ofzo, maar gratie van Briatore, ik betwijfel het. Piquet mag het voor mijn part afbollen.
Doe dit nu echt niet zo dom is briatore nu ook niet
Hoezo dom? Is het dan dom om een rijder die zichzelf als de man zag na een half seizoen buiten te gooien omdat hij allesbehalve presteerd? Alonso mag dan wel 2-voudig wereldkampioen zijn, maar wat piquet presteerd is gewoon niets.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: alonsolover op 05 juni 2008 - 16:56:47
Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 13:57:59
Als hij goed rijdt zal hij misschien "grazie" zeggen ofzo, maar gratie van Briatore, ik betwijfel het. Piquet mag het voor mijn part afbollen.
Doe dit nu echt niet zo dom is briatore nu ook niet
Briatore heeft dat al eerder gedaan.
Verstappen, en hoe heet die andere ook alweer?
Letho? of had hij wat over gehouden aan die crash?

En natuurlijk Trulli.
Als Briatore genoeg van je heeft dan zet hij je buiten, zo simpel is hij wel.
Maar ik denk dat Piquete nog grazie heeft bij Briatore omdat hij toch wel getest heeft en misshien daar dingen heeft laten zien die Briatore wel positief heeft gestemd.
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Ik twijfel toch sterk of Piquet het einde van het seizoen haalt..
Maar dacht dat Sato die zou vervangen volgens de laatste roddels?
Flavio zou beter voor Davidson kiezen. Die jongen verdient dat gewoon.