Waar moet alonso in 2009 heen?

Gestart door alonso-for4ever, 04 juni 2008 - 16:07:07

« vorige - volgende »

Waar moet alonso in 2009 heen?

BMW
4 (10.3%)
Ferrari
7 (17.9%)
Mclaren
1 (2.6%)
Williams
2 (5.1%)
Toyota
0 (0%)
Bij renault blijven!
20 (51.3%)
Ander team
1 (2.6%)
geen idee!!
1 (2.6%)
Stoppen
3 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

Folkert

Citaat van: Jasper op 13 oktober 2008 - 15:08:15
Als McLaren, Ferrari, BMW en Renault een topwagen kunnen bouwen, wordt het een seizoen zoals we dat nog nooit eerder hebben gezien. Anderzijds is de kans klein dat ze dat alle vier gaan kunnen (en eerlijk gezegd zie ik minstens McLaren OF Ferrari terugvallen volgend jaar, vraag me niet waarom). :P
Als STR, RBR, Williams, Toyota en Force India ook een top wagen kunnen bouwen, hebben we nog beter jaar.

Trouwens he, hoe zou het zijn als alle teams op 1 na een top auto hebben. Dan voel je je ook best lullig :P

Maar misschien heb je wel gelijk. Ferrari of Mclaren die afzakt, maar mijn gevoel zegt Ferrari. Met die Italianen aan het stuur ben ik niet zo zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Jasper op 13 oktober 2008 - 15:08:15
Als McLaren, Ferrari, BMW en Renault een topwagen kunnen bouwen, wordt het een seizoen zoals we dat nog nooit eerder hebben gezien. Anderzijds is de kans klein dat ze dat alle vier gaan kunnen (en eerlijk gezegd zie ik minstens McLaren OF Ferrari terugvallen volgend jaar, vraag me niet waarom). :P
Waarom?

:)

Niels_

Alonso wil denk ik toch wel naar Ferrari hoor. Vandaag ook zich weer erg onpopulair gemaakt in Groot-Brittanniƫ door te zeggen dat hij Massa aan de titel zal helpen als hij dat kan. :P

sloggerke

Citaat van: 0634 op 13 oktober 2008 - 15:56:31
Citaat van: Jasper op 13 oktober 2008 - 15:08:15
Als McLaren, Ferrari, BMW en Renault een topwagen kunnen bouwen, wordt het een seizoen zoals we dat nog nooit eerder hebben gezien. Anderzijds is de kans klein dat ze dat alle vier gaan kunnen (en eerlijk gezegd zie ik minstens McLaren OF Ferrari terugvallen volgend jaar, vraag me niet waarom). :P
Waarom?

:)

Omdat die Italianen problemen gaan kennen met zoiets innovatief als KERS.
Dat denk ik maar he.

Williams

Citaat van: Scuderia91 op 13 oktober 2008 - 17:11:49
Alonso wil denk ik toch wel naar Ferrari hoor. Vandaag ook zich weer erg onpopulair gemaakt in Groot-Brittanniƫ door te zeggen dat hij Massa aan de titel zal helpen als hij dat kan. :P

Ik denk dat als alonso de kans krijgt om ferrari te gaan...deze kans ook moet grijpen!!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

Folkert

Citaat van: sloggerke op 14 oktober 2008 - 09:59:27
Citaat van: 0634 op 13 oktober 2008 - 15:56:31
Citaat van: Jasper op 13 oktober 2008 - 15:08:15
Als McLaren, Ferrari, BMW en Renault een topwagen kunnen bouwen, wordt het een seizoen zoals we dat nog nooit eerder hebben gezien. Anderzijds is de kans klein dat ze dat alle vier gaan kunnen (en eerlijk gezegd zie ik minstens McLaren OF Ferrari terugvallen volgend jaar, vraag me niet waarom). :P
Waarom?

:)

Omdat die Italianen problemen gaan kennen met zoiets innovatief als KERS.
Dat denk ik maar he.
Dat idee heb ik ook ja. En ik heb nog niet helemaal vertrouwen in zoveel Italianen aan het roer. Misschien ben ik pessimistisch, maar het verleden heeft wel een aantal zaken die twijfelachtig te noemen kunnen zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Volgens mij is het belang van KERS overrated. Het is een belangrijke technologie die zijn weg zal vinden naar personenwagens, maar ik denk niet dat KERS in 2009 schokkende verschillen zal maken in de rondetijden.

Pumpking

Alonso wou maar al te graag naar ferrari, maar dat is nu geen optie meer, toch niet voor volgend jaar

het beste is volgens mij gewoon bij Renault blijven

meatball

Inderdaad Renault is veruit de beste optie die hij heeft.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

Ik heb het gevoel dat Als Renault het zonder Alonso moet stellen dat ze niet lang meer in de F1 zullen blijven.
Gewoon een voorgevoel, dus hoop ik dat Alonso daar blijft

alonsolover

Ik ben er bijna overtuigd van dat alonso bij renault blijft,,

Supermariobros


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Blijft een risico met die ayrodinamica die volgend jaar serius veranderd
maar welk team kan hem wel garantie op een winnende wagen geven...
blijven dus lijkt me ook de beste optie.

leproffesseur

By the way als een team beslist om nog een jaar te wachten met het KERS systeem
te gebruikken kan dit geen voordeel zijn omdat ze dan minder technische problemen kunnen hebben.
Als je meteen een betrouwbaar systeem heb zit je goed maar ik kan me voorstellen dat teams ook veel opgaves
kunnen krijgen volgend jaar.