Waar moet alonso in 2009 heen?

Gestart door alonso-for4ever, 04 juni 2008 - 16:07:07

« vorige - volgende »

Waar moet alonso in 2009 heen?

BMW
4 (10.3%)
Ferrari
7 (17.9%)
Mclaren
1 (2.6%)
Williams
2 (5.1%)
Toyota
0 (0%)
Bij renault blijven!
20 (51.3%)
Ander team
1 (2.6%)
geen idee!!
1 (2.6%)
Stoppen
3 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 30 september 2008 - 13:00:58
Het valt mij op dat het ergste is begonnen sinds ongeveer de GP van België, toen zijn er een hoopje zeveraars bijgekomen.
Is er iets gebeurd dan bij de GP van Belgie ;)

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 30 september 2008 - 13:00:58
Het valt mij op dat het ergste is begonnen sinds ongeveer de GP van België, toen zijn er een hoopje zeveraars bijgekomen.
Ja en we hadden er al genoeg ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

kaisz

Ik zat zo eens te youtuben, en verbaasde me hoevaak die Schumacher vroeger een zwarte vlag kreeg.
Nu hebben we veel minder zwarte vlaggetjes.

Ferrari 2010

Citaat van: kaisz op 01 oktober 2008 - 12:30:42
Ik zat zo eens te youtuben, en verbaasde me hoevaak die Schumacher vroeger een zwarte vlag kreeg.
Nu hebben we veel minder zwarte vlaggetjes.

En de conclusie: Waar moet Alonso heen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 oktober 2008 - 12:39:09
Citaat van: kaisz op 01 oktober 2008 - 12:30:42
Ik zat zo eens te youtuben, en verbaasde me hoevaak die Schumacher vroeger een zwarte vlag kreeg.
Nu hebben we veel minder zwarte vlaggetjes.

En de conclusie: Waar moet Alonso heen?
Nergens heen. Gewoon Renault.

f1columns.nl

Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 20:37:56
dit had ik eens in een nieuwstuk gelezen.

Dan vraag ik me af welke nieuwsbron dit wist te melden, de Fabeltjeskrant?  :-)
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

f1columns.nl

Alonso kan volgens mij het beste bij renault blijven in 2009. Het kon wel eens het jaar worden waarin Renault weer serieus gaat meedoen. De nieuwe regels en weinige aerodynamica moeten voor Renault goed zijn, ze stonden altijd bekend om hun fenomenale mechanische grip en daar zullen ze komend seizoen veel aan hebben. Als de aero grip wordt beperkt, dan is de mechanische grip het belangrijkste middel om de auto stabiel en goed bestuurbaar te krijgen.
Kortom, ik zie in de Franse renstal een kanshebber voor overwinningen en wie weet voor de titel. Voor Alonso dus de beste optie om te blijven bij Renault om in 2010 Kimi bij Ferrari te vervangen. Dat contract is volgens mij al rond, of in ieder geval in vergevorderd stadium.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

leproffesseur

Eigenlijk lijkt renault me ook de beste optie.Hij kent het team  en volgend jaar kunnen ze
een winnende wagen bouwen met die belangrijke wijzegingen.Absoluut geen garantie dat
dit zal gebeuren maar welk team kan dit wel.Voor redbull die over topontwerper Newy beschikt
een gedroomde kans misschien maar als ik zie dat dit jaar het zusterteam het beter doet heb ik
toch mijn twijfels of ze volgend jaar de aansluiting zullen krijgen met de top.

jandr

Citaat van: kaisz op 01 oktober 2008 - 12:30:42
Ik zat zo eens te youtuben, en verbaasde me hoevaak die Schumacher vroeger een zwarte vlag kreeg.
Nu hebben we veel minder zwarte vlaggetjes.


Kan je aub eens lijstje maken van alle zwarte vlaggen van Schumacher??? Buiten Engeland 1994 (en misschien nog eentje in 94 die ik nu vergeet) kan ik er me niet direct nog voor de geest halen.

Ik ben benieuwd......

FerrariMan

#159
Citaat van: kaisz op 01 oktober 2008 - 12:30:42
Ik zat zo eens te youtuben, en verbaasde me hoevaak die Schumacher vroeger een zwarte vlag kreeg.

Silverstone 1994 is de enige keer dat hij een zwarte vlag kreeg als ik me niet vergis.
Heb je het filmpje op youtube op repeat bekeken misschien?  :o

(en ik snap al helemaal niet waarom je in een topic over Alonso's toekomst hierover begint)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 02 oktober 2008 - 15:17:59
Citaat van: kaisz op 01 oktober 2008 - 12:30:42
Ik zat zo eens te youtuben, en verbaasde me hoevaak die Schumacher vroeger een zwarte vlag kreeg.

Silverstone 1994 is de enige keer dat hij een zwarte vlag kreeg als ik me niet vergis.
Heb je het filmpje op youtube op repeat bekeken misschien?  :o

(en ik snap al helemaal niet waarom je in een topic over Alonso's toekomst hierover begint)
Misschien bedoelt hij dat Schumacher wel meer zwartevlaggen had moeten krijgen ;D

haha nee geintje.

OT: Fernando heeft aan gegeven dat de zege van afgelopen weekend niet van invloed is op zijn beslissing waar hij gaat rijden.
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/09/29/alonso-zege-niet-van-invloed-op-mijn-besluit/

Al denk ik dat hij tot zeker 2010 nog bij renault blijft.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Hij heeft weinig keus. Honda wil hem graag, maar wat kunnen die hem bieden? Een beduidend mindere auto als Renault.

Jasper

Dat was de McLaren van 2006 ook.

meatball

Citaat van: Jasper op 02 oktober 2008 - 16:41:09
Dat was de McLaren van 2006 ook.
Was McLaren in 2006 slechter dan Honda nu ?? McLaren is altijd al een topteam geweest af en toe gaat het mischien wel eens iets minder maar de top is altijd kortbij,Honda echter is een echt achterhoede team,enkel force india is nog minder ,dus dat is toch wel een heel verschil denk ik.Nee naar Honda ga je alleen als ze je nergens anders meer willen zoals Button en Barichello.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 02 oktober 2008 - 19:57:53
Citaat van: Jasper op 02 oktober 2008 - 16:41:09
Dat was de McLaren van 2006 ook.
Was McLaren in 2006 slechter dan Honda nu ?? McLaren is altijd al een topteam geweest af en toe gaat het mischien wel eens iets minder maar de top is altijd kortbij,Honda echter is een echt achterhoede team,enkel force india is nog minder ,dus dat is toch wel een heel verschil denk ik.Nee naar Honda ga je alleen als ze je nergens anders meer willen zoals Button en Barichello.
Dank je, Meatball. Dat wilde ik net zeggen... :). Spaart me weer een post uit.

McLaren in een minder jaar meteen vergelijken met Honda lijkt mij wat overdreven.