Waar moet alonso in 2009 heen?

Gestart door alonso-for4ever, 04 juni 2008 - 16:07:07

« vorige - volgende »

Waar moet alonso in 2009 heen?

BMW
4 (10.3%)
Ferrari
7 (17.9%)
Mclaren
1 (2.6%)
Williams
2 (5.1%)
Toyota
0 (0%)
Bij renault blijven!
20 (51.3%)
Ander team
1 (2.6%)
geen idee!!
1 (2.6%)
Stoppen
3 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

razzle_dazzle

Na Hamilton ongetwijfeld de meest getalenteerde van het pak. Kimi heeft de Finse ziekte...sommige dagen oerend hard, andere dagen totaal ongeinteresseerd en ongeconcentreerd.
Mag voor mij gerust naar Ferrari komen...

scho0634

Citaat van: Jasper op 06 juni 2008 - 20:27:34

Kijk nog effe wat 0634 achter zijn zin had gezet. ;)
Thanx, jij vat em tenminste. :)

Citaat van: Razzle_dazzle op 06 juni 2008 - 20:36:30
Na Hamilton ongetwijfeld de meest getalenteerde van het pak. Kimi heeft de Finse ziekte...sommige dagen oerend hard, andere dagen totaal ongeinteresseerd en ongeconcentreerd.
Mag voor mij gerust naar Ferrari komen...
Na Hamilton ?

Ik ben zeer onder de indruk van Lewis, maar ik vind 1 seizoen nog tekort om hetm écht te beoordelen.

Ferrari 2010

Ik had die wink eerder gezien als, 'zie je wel, dikke pech jongen' :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Rare Belgen :).

bij ons betekend een knipoog-smilie dat het getypte niet te serieus moet worden genomen.

Folkert

Citaat van: 0634 op 06 juni 2008 - 22:58:03
Rare Belgen :).

bij ons betekend een knipoog-smilie dat het getypte niet te serieus moet worden genomen.
Ja, die betekenis had ik er ook aan gegeven.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Bmw of redbull of zelf honda lijkt me de beste optie voor alonso.Ferrari en mclaren zullen dit jaar
nog de handen vol hebben en misschien volgende winter te laat beginnen aan de wagens voor volgend jaar.
Bmw kan nu al beginnen met de ontwikkeling voor de wagen van volgend jaar want ze hebben hun doel om
dit jaar een overwinning te halen al binnen.Bovendien komt er een plaats vrij bij bmw.

Jasper

McLaren is in ieder geval al bezig aan de wagen van volgend jaar en ik kan mij moeilijk voorstellen dat dat Ferrari nog niet het geval zou zijn. Bovendien heeft BMW toch net laten verstaan dat ze nu in 2008 nog wel iets meer willen. En welke plaats komt er vrij bij BMW?

Ferrari 2010

Ik kan het mij ook moeilijk voorstellen dat Ferrari nog niet aan de nieuwe wagen bezig is, zo dom zijn ze niet hoor :) Over die plaats bij BMW, misschien bedoelt hij die van Heidfeld? Hij wordt nogal regelmatig naar huis gereden door Kubica. Maar ik denk niet dat het dan slim is om Alonso er naast te zetten, daar gaat ruzie van komen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Zou ik niet meteen zeggen,
Kubica en alonso komen heel goed overeen

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 18 juni 2008 - 14:50:53
Zou ik niet meteen zeggen,
Kubica en alonso komen heel goed overeen
Hamilton en Alonso in het begin ook ... Het is eigenlijk niet alleen voor inwedige rellen niet goed om 2 goede piloten naast elkaar te zetten, maar ook voor het rijderskampioenschap. Je hebt gezien wat er bij McLaren gebeurde verleden jaar. Als er nu 1 van de 2 de betere had geweest, dan was die wk gewordne, maar ze hebben de punten steeds mooi verdeeld onder de 2, gevolg, geen van beide wk. Uiteraard is voor constructeurs het constructeurskampioenschap even belangrijk, maar als je een goede wagen hebt, haal je dat doorgaans mee binnen met de titel voor coureurs. Je moet uiteraard ook niet de eerste de beste als 2de piloot nemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 juni 2008 - 15:43:56
Citaat van: alonsolover op 18 juni 2008 - 14:50:53
Zou ik niet meteen zeggen,
Kubica en alonso komen heel goed overeen
Hamilton en Alonso in het begin ook ... Het is eigenlijk niet alleen voor inwedige rellen niet goed om 2 goede piloten naast elkaar te zetten, maar ook voor het rijderskampioenschap. Je hebt gezien wat er bij McLaren gebeurde verleden jaar. Als er nu 1 van de 2 de betere had geweest, dan was die wk gewordne, maar ze hebben de punten steeds mooi verdeeld onder de 2, gevolg, geen van beide wk. Uiteraard is voor constructeurs het constructeurskampioenschap even belangrijk, maar als je een goede wagen hebt, haal je dat doorgaans mee binnen met de titel voor coureurs. Je moet uiteraard ook niet de eerste de beste als 2de piloot nemen.
Denk dat vorig jaar niet het feit dat beide coureurs goed waren de reden is geweest dat ze geen WK zijn geworden, maar dat Hamilton 2 erg kostbare foutjes maakte. Had hij die niet gemaakt was hij WK.
Daarnaast was Ferrari vorig jaar veel sterker dan verwacht eigenlijk(iig ik vond ze sterker dan gedacht.) en met Kimi hadden ze een goede coureur inhuis.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 18 juni 2008 - 15:59:19
Citaat van: Ferrari 2008 op 18 juni 2008 - 15:43:56
Citaat van: alonsolover op 18 juni 2008 - 14:50:53
Zou ik niet meteen zeggen,
Kubica en alonso komen heel goed overeen
Hamilton en Alonso in het begin ook ... Het is eigenlijk niet alleen voor inwedige rellen niet goed om 2 goede piloten naast elkaar te zetten, maar ook voor het rijderskampioenschap. Je hebt gezien wat er bij McLaren gebeurde verleden jaar. Als er nu 1 van de 2 de betere had geweest, dan was die wk gewordne, maar ze hebben de punten steeds mooi verdeeld onder de 2, gevolg, geen van beide wk. Uiteraard is voor constructeurs het constructeurskampioenschap even belangrijk, maar als je een goede wagen hebt, haal je dat doorgaans mee binnen met de titel voor coureurs. Je moet uiteraard ook niet de eerste de beste als 2de piloot nemen.
Denk dat vorig jaar niet het feit dat beide coureurs goed waren de reden is geweest dat ze geen WK zijn geworden, maar dat Hamilton 2 erg kostbare foutjes maakte. Had hij die niet gemaakt was hij WK.
Daarnaast was Ferrari vorig jaar veel sterker dan verwacht eigenlijk(iig ik vond ze sterker dan gedacht.) en met Kimi hadden ze een goede coureur inhuis.
Ja, daar heb je gelijk in, maar stel dat er maar 1 van de 2 goed reed, dan was die waarschijnlijk wel wk geworden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

waarom niet naar toyota? ze hebben toch 1 van de grootste budgets, dus met 'ervaren' wereldkampioen valt er tenminste nog iets van te maken?
Ja sluw is die Hamilton

Jasper

Toyota heeft al 7 jaar lang één van de grootste budgetten, maar ik kan me hun laatste podiumplaats niet eens herinneren.

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 18 juni 2008 - 19:11:06
waarom niet naar toyota? ze hebben toch 1 van de grootste budgets, dus met 'ervaren' wereldkampioen valt er tenminste nog iets van te maken?
Mja, daar zeg je zo iets, voorToyota is Alonso een optie, ze hebben nu niet bepaald een toprijder in hun rangen. Maar de ervaren Trulli heeft er ook niet veel van gemaakt gekregen. Maar heeft het zin voor Alonso om van het moeilijk presterende Renault over te schakelen naar het al even moeilijk presterende Toyota? Bij Renault kan hij doen en laten wat hij wil, maar bij Toyota is iets gedaan krijgen moeilijk, daar zijn de jappen de baas...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.