Waar moet alonso in 2009 heen?

Gestart door alonso-for4ever, 04 juni 2008 - 16:07:07

« vorige - volgende »

Waar moet alonso in 2009 heen?

BMW
4 (10.3%)
Ferrari
7 (17.9%)
Mclaren
1 (2.6%)
Williams
2 (5.1%)
Toyota
0 (0%)
Bij renault blijven!
20 (51.3%)
Ander team
1 (2.6%)
geen idee!!
1 (2.6%)
Stoppen
3 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

edwin291

Ik denk en hoop dat hij het contract zo heeft opgesteld dat hij zelf nog kan beslissen dat als er een plekje bij ferrari komt in 2010 dat hij daar dan heen kan.  En anders krijgt hij misschien nog een stoeltje voor 2011.

Hoop dat alonso volgend jaar een goede renault krijgt en weer helemaal terug komt in het kampioenschap, hij heeft in het laatste kwartaal de meeste punten van iedereen gehaald.


(misschien heeft alonso een soort contract getekend dat hij in 2011 voor ferrari kan rijden. Maar dit KAN!)
Proud to be an Alonso fan!!!

scho0634

Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 16:22:28
Ik denk dat dat net een stap te ver is. "Ik hou de optie open om in 2011 naar Ferrari te gaan", lijkt mij eerder hoe de vork aan de steel zit. Bij BMW zit ook alles vast tot en met 2010 als ik het goed heb.
Hmm, volgens http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-8094.html, had ie al een aanbieding van BMW op zak.

Citaat van: edwin291 op 05 november 2008 - 17:55:36
Ik denk en hoop dat hij het contract zo heeft opgesteld dat hij zelf nog kan beslissen dat als er een plekje bij ferrari komt in 2010 dat hij daar dan heen kan.  En anders krijgt hij misschien nog een stoeltje voor 2011.

Hoop dat alonso volgend jaar een goede renault krijgt en weer helemaal terug komt in het kampioenschap, hij heeft in het laatste kwartaal de meeste punten van iedereen gehaald.


(misschien heeft alonso een soort contract getekend dat hij in 2011 voor ferrari kan rijden. Maar dit KAN!)
Misschien, maar of dat slim is weet ik niet. Zelf heb ik het idee dat het de komende jaren alleen maar minder zal gaan met Ferrari. Met Domenicale komen er steeds meer Italianen terug in het team en ik vraag me af of dat goed is. Eigenlijk vond ik het team dit jaar ook niet altijd even sterk, de auto overigens wel. Misschien dat over 2 jaar BMW wel hét team is om naar toe te gaan.

Voor nu vind ik het verstandig dat hij blijft. Ik denk ook dat Renault volgend jaar serieus mee gaat doen om de prijzen. Dit jaar hebben ze enorme stappen gemaakt. In hoeverre Alonso daar een aandeel in had blijft speculeren, maar overal waar hij komt, lijkt het steeds beter te gaan.

Jasper

Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 19:15:36
Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 16:22:28
Ik denk dat dat net een stap te ver is. "Ik hou de optie open om in 2011 naar Ferrari te gaan", lijkt mij eerder hoe de vork aan de steel zit. Bij BMW zit ook alles vast tot en met 2010 als ik het goed heb.
Hmm, volgens http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-8094.html, had ie al een aanbieding van BMW op zak.

Huh? Hadden die een maand geleden of zo niet aangekondigd dat ze doorgaan met Kubica en Heidfeld?

scho0634

Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 20:34:49
Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 19:15:36
Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 16:22:28
Ik denk dat dat net een stap te ver is. "Ik hou de optie open om in 2011 naar Ferrari te gaan", lijkt mij eerder hoe de vork aan de steel zit. Bij BMW zit ook alles vast tot en met 2010 als ik het goed heb.
Hmm, volgens http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-8094.html, had ie al een aanbieding van BMW op zak.

Huh? Hadden die een maand geleden of zo niet aangekondigd dat ze doorgaan met Kubica en Heidfeld?
Ja, euh ik weet niet wanneer ze hem dan een contract hebben aangeboden. Misschien daarvoor nog.

Ik weet niet meer als dat hier staat. Over het algemeen is het wel een betrouwbare site.

Het staat er toch echt...

sloggerke

Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 16:22:28
Citaat van: sloggerke op 05 november 2008 - 15:00:50Behoudens vergissing mocht Hamilton alle data/afstellingen van Alonso inkijken en desgevallend kopieëren vanaf dag één. Dat is gewoon het beleid bij McLaren.

Dat is het beleid bij elk team. Denk eens na, als één rijder zijn wagen heel goed kan afstellen, waarom zou een team er dan niet voor zorgen dat de wagen van de andere rijder ook goed afgesteld kan worden? Dat Alonso dan na een race of 6 in het seizoen kwam wenen dat Hamilton niet meer mocht afkijken, was dan ook het eerste teken van zijn serieus asociale gedrag, in mijn ogen.

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 november 2008 - 16:06:01Volgens mij wil een 2 jarig contract gewoonweg zoveel zeggen als: ik heb een contract voor 2011 bij Ferrari...

Ik denk dat dat net een stap te ver is. "Ik hou de optie open om in 2011 naar Ferrari te gaan", lijkt mij eerder hoe de vork aan de steel zit. Bij BMW zit ook alles vast tot en met 2010 als ik het goed heb.

Goed! Denk eens na...
Ik zal het in JOUW plaats doen... waarom?
Omdat met het vele vele geld dat ze krijgen (ze zijn NU al aan het berekenen hoeveel HAMILTON zou "kunnen" waard zijn.1 miljard euro!!)  niet enkel zichzelf een dak boven hun hoofd moeten betalen, maar ook hun ingenieur, entourage enz..
Men praat van : dé ingenieur van Häkkinen, en dé ingenieur van Coulthard.. (bij wijze van voorbeeld!) maar die mannen worden betaald mét dat contract...
Als Alonso morgen 20 mio euro krijgt zal daarvan ook zijn persoonlijke ing. (of liever "ir") beter worden!
Iemand OOIT dit jaar een intervieuw met J.Eckelhart gelezen?
Neen!
Quod erat demonstrandum. of zoiet.... ;D


leproffesseur

Waarom piquet nog een jaar mag blijven is me een raadsel!

Jasper

Citaat van: sloggerke op 05 november 2008 - 21:47:52
Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 16:22:28
Citaat van: sloggerke op 05 november 2008 - 15:00:50Behoudens vergissing mocht Hamilton alle data/afstellingen van Alonso inkijken en desgevallend kopieëren vanaf dag één. Dat is gewoon het beleid bij McLaren.

Dat is het beleid bij elk team. Denk eens na, als één rijder zijn wagen heel goed kan afstellen, waarom zou een team er dan niet voor zorgen dat de wagen van de andere rijder ook goed afgesteld kan worden? Dat Alonso dan na een race of 6 in het seizoen kwam wenen dat Hamilton niet meer mocht afkijken, was dan ook het eerste teken van zijn serieus asociale gedrag, in mijn ogen.

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 november 2008 - 16:06:01Volgens mij wil een 2 jarig contract gewoonweg zoveel zeggen als: ik heb een contract voor 2011 bij Ferrari...

Ik denk dat dat net een stap te ver is. "Ik hou de optie open om in 2011 naar Ferrari te gaan", lijkt mij eerder hoe de vork aan de steel zit. Bij BMW zit ook alles vast tot en met 2010 als ik het goed heb.

Goed! Denk eens na...
Ik zal het in JOUW plaats doen... waarom?
Omdat met het vele vele geld dat ze krijgen (ze zijn NU al aan het berekenen hoeveel HAMILTON zou "kunnen" waard zijn.1 miljard euro!!)  niet enkel zichzelf een dak boven hun hoofd moeten betalen, maar ook hun ingenieur, entourage enz..
Men praat van : dé ingenieur van Häkkinen, en dé ingenieur van Coulthard.. (bij wijze van voorbeeld!) maar die mannen worden betaald mét dat contract...
Als Alonso morgen 20 mio euro krijgt zal daarvan ook zijn persoonlijke ing. (of liever "ir") beter worden!
Iemand OOIT dit jaar een intervieuw met J.Eckelhart gelezen?
Neen!
Quod erat demonstrandum. of zoiet.... ;D

Euhm, heel eerlijk? Ik snap geen woord van wat je nu bedoelt. :-\

Eric

Alonso heeft contract met Renault verlengt ...

F_A_Diaz

Citaat van: leproffesseur op 05 november 2008 - 23:50:54
Waarom piquet nog een jaar mag blijven is me een raadsel!

Ik denk ook dat het meer voor de 1e 4 races is ofzoiets. Ze geven hem nog 1 kans omdat hij op het laatst toch wel aardig op snelheid kwam.

Pakt ie die kans niet dan zie ik hem voortijdig wegggaan.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

_Makke_

Citaat van: Jasper op 05 november 2008 - 17:14:11
Ik denk dat hij het in Duitsland heeft verdiend.

Lijkt me straf. Dat was toch die race waar hij geweldig veel geluk had met de saftey car?

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Alonso zou nog wel eens een handje er in kunnen hebben. Een teamgenoot die  hem niet kan aanvallen en als hij iets beter word punten van de concurentie afpakken. Want dat was 1 van de voorwaarde dat hij weer bij renault terug kwamm.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Klopt.Dat denk ik ook.Wel jammer want zo wordt het gemakkelijk voor Alonso als hij een topauto krijgt.
Dit doet me denken aan Schumi die zijn teamgenoten ook goed wist uit te kiezen ::)