Waar moet alonso in 2009 heen?

Gestart door alonso-for4ever, 04 juni 2008 - 16:07:07

« vorige - volgende »

Waar moet alonso in 2009 heen?

BMW
4 (10.3%)
Ferrari
7 (17.9%)
Mclaren
1 (2.6%)
Williams
2 (5.1%)
Toyota
0 (0%)
Bij renault blijven!
20 (51.3%)
Ander team
1 (2.6%)
geen idee!!
1 (2.6%)
Stoppen
3 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

alonso-for4ever

Mijn vraag is waar gaat alonso in 2009 heen? blijft hij of gaat hij weg? ik hoop zelf dat hij naar BMW gaat

Ferrari 2010

Dat hij maar simpelweg bij Renault blijft. Uiteindelijk is alles goed zolang hij maar niet naar Ferrari komt, maar ik hoop dat de teams hem niet willen. BMW heeft overigen Kubica, Ferrari heeft Kimi en McLaren, daar moet hij simpelweg niet meer komen. Dus blijft er maar 1 'top'team meer over -> renault.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het silly season is nog niet begonnen, ik vind het dus nog te vroeg voor deze discussie. :)

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 04 juni 2008 - 17:29:22
Dat hij maar simpelweg bij Renault blijft. Uiteindelijk is alles goed zolang hij maar niet naar Ferrari komt, maar ik hoop dat de teams hem niet willen. BMW heeft overigen Kubica, Ferrari heeft Kimi en McLaren, daar moet hij simpelweg niet meer komen. Dus blijft er maar 1 'top'team meer over -> renault.
Ferrari heeft bovendien ook Massa ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Die kunnen ze altijd nog inzetten als testcourerur. :P

McChouffe

Citaat van: Jasper op 04 juni 2008 - 22:17:13
Die kunnen ze altijd nog inzetten als testcourerur. :P

Daar hebben ze al een ouwe Duitser voor  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Toch denk ik dat hij zeker een keer bij Ferrari terecht gaat komen. Simpelweg omdat hij beter is dan wat ze al hebben.

Niet sympathieker, maar wel beter.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 04 juni 2008 - 22:58:33
Toch denk ik dat hij zeker een keer bij Ferrari terecht gaat komen. Simpelweg omdat hij beter is dan wat ze al hebben.

Niet sympathieker, maar wel beter.
Beter dan Kimi? Neen hoor, Kimi heeft de laatste tijd wat klungelige foutjes gemaakt, maar ik blijf erbij: hij moet niet onderdoen voor Alonso ;)
Ferrari heeft Kimi en Massa en heeft gezien wat Alonso bij McLaren heeft aangericht, ik denk niet dat ze hem in huis halen met Massa of Kimi ernaast, dan moeten ze terug een échte 2de rijder zoeken, en daar is absoluut geen reden voor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik denk dat Kimi kwa totaalpakket weldegelijk onder doet voor Fernando. Die Spanjaard heeft het vuur in de ogen. Kimi geeft nogal snel een race op.

The REAL BUTTON Freak

Het zijn allebij tellertjes. Tot vorig jaar moest ik niet veel van Alonso hebben, al kan ik niet ontkennen dat hij een geweldig goeie piloot is.

Ik zou Alonso graag zien rijden in een Ferrari (liefst met Jenson Button als team genoot). Ik denk wel dat dat vuurwerk oplevert (niet ironish noch sarcastisch bedoeld)

Ferrari 2010

Ik vrees dat Button voor de rest van zijn carrière vast zit aan Honda. Er zijn voldoende toprijders op dit moment, en dat is in de F1 een beetje een probleem omdat er minder topteams zijn ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

REnault denk ik. Geen van de andere teams heeft op dit moment een slechte "1ste coureur".
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Ik kan niet stemmen want er staan niet alle keuzes bij.....

Zie het nog gebeuren dat hij in 2010 naar Ferrari gaat en dat het team net op dat moment een terugval kent....(Met al die Italianen aan het roer..)
Kimi is zonder twijfel fenomenaal snel (ik durf wedden dat de oude Duitser niet naast hem zou willen rijden) maar is niet de meest ambitieuze van het gezelschap.
McLaren behoort zowiezo niet meer tot de mogelijkheden en BMW heeft die super-Pool.

Ze moeten stoppen met de "bevriezing" van de ontwikkeling van motoren, versnellingsbakken e.d. en bewegende onderdelen toelaten.
Het KERS-systeem mag worden ingevoerd zonder beperkingen.... F1 moet weer F1 worden.. de enige "Koningsklasse".
En dan he... dan moet Alonso mee helpen aan de ontwikkeling van de HONDA...!!!!
Want binnen een paar jaar worden ze wereldkampioen.

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 05 juni 2008 - 14:59:58
Ik kan niet stemmen want er staan niet alle keuzes bij.....
Maar vermelden wat dan jouw keuze had geweest indien die er bij had gestaan leek je ook niet erg zinnig? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonso-for4ever

#14
Citaat van: sloggerke op 05 juni 2008 - 14:59:58

Ze moeten stoppen met de "bevriezing" van de ontwikkeling van motoren, versnellingsbakken e.d. en bewegende onderdelen toelaten.
Het KERS-systeem mag worden ingevoerd zonder beperkingen.... F1 moet weer F1 worden.. de enige "Koningsklasse".
En dan he... dan moet Alonso mee helpen aan de ontwikkeling van de HONDA...!!!!
Want binnen een paar jaar worden ze wereldkampioen.

Kijk hier ben ik het wel mee eens. dan wordt zoals sloggerke al zegt: F1 moet weer F1 worden. Dan kan iedereen weer vooruit en kunnen de niet top teams ook weer beter worden.
Citaat van: sloggerke op 05 juni 2008 - 14:59:58

Ik kan niet stemmen want er staan niet alle keuzes bij.....

EDIT: ^Heb er nog ''ander team'' bij gezet  ;)