GP Canada

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2008 - 09:15:41

« vorige - volgende »

leproffesseur

Als je dat moet bestraffen is het hek van de dam.
Het was een blunder maar niet expres dus een straf
zou een blamage zijn.Dit soort van incidenten hoort erbij.

scho0634

10 plaatsen straf klopt. Voor beiden.

Tja, fouten maken mag tegenwoordig ook niet meer blijkbaar. Kinderachtig.

Ferrari 2010

En hoe betrouwbaar is Grandprix.com? Ik ken die site niet. Wachten op reacties van andere instanties. Maar vanwaar de eventuele straf voor Kubica? Dat zou ik niet echt begrijpen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

idd kinderachtig.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 22:27:12
En hoe betrouwbaar is Grandprix.com? Ik ken die site niet. Wachten op reacties van andere instanties. Maar vanwaar de eventuele straf voor Kubica? Dat zou ik niet echt begrijpen.

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7420

10 plaatsen naar achterin in Frankrijk. Voor Rosberg en Hamilton. Verder niks.

Ferrari 2010

Voor Hamilton is het terecht, voor Rosberg, die zat nog achter Hamilton, en Hamilton reed rechtdoor, ik had kunnen begrijpen dat die enkel op zen voorganger lette en niet bestraft zou worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ken je die uitspraak van 'met 2 maten meten'?

Ik vind de straf debiel. Maar als je de ene straft voor niet opletten zou ik geen enkel argument kunnen bedenken waarom je de ander niet zou moeten bestraffen.

Hamilton lette wellicht ook op zijn voorgangers en niet op het licht....

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 08 juni 2008 - 22:35:53
Ken je die uitspraak van 'met 2 maten meten'?

Ik vind de straf debiel. Maar als je de ene straft voor niet opletten zou ik geen enkel argument kunnen bedenken waarom je de ander niet zou moeten bestraffen.

Hamilton lette wellicht ook op zijn voorgangers en niet op het licht....
Als Hamilton op zijn voorgangers lette, hoe verklaar je dan dat hij op hen opvloog? Zo echt dicht hong hij er niet achter. En dan nog moet hij in principe ook op dat licht letten, zeker door zijn uitspraken daarover afgelopen weekend vind ik het ect heel dom van hem. Rosbergs voorganger vertraagde niet echt, die vloog op zen voorganger, en als je op je voorganger vliegt rem je harder af dan als je gewoon afremt.

Overigens, wat ik met afvraag, wat had de raceleiding nu gedaan als Kimi als reactie op dat Hamilton zo snel af kwam, plankgas had gegeven en door het rood? Dat ze dan gestrafd hadden, dat had ik in ieder geval véél belachelijker hebben gevonden dan dit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 22:41:35
Citaat van: 0634 op 08 juni 2008 - 22:35:53
Ken je die uitspraak van 'met 2 maten meten'?

Ik vind de straf debiel. Maar als je de ene straft voor niet opletten zou ik geen enkel argument kunnen bedenken waarom je de ander niet zou moeten bestraffen.

Hamilton lette wellicht ook op zijn voorgangers en niet op het licht....
Als Hamilton op zijn voorgangers lette, hoe verklaar je dan dat hij op hen opvloog?
En als Rosberg zo goed op Hamilton lette, hoe verklaar jij dan dat hij op hem vloog?

Het maakt niet uit waar ze op letten. Beiden reageerden te laat op het rode licht. Dan kan je niet anders dan ze beide bestraffen. Dat we hier nog over moeten twisten verbaast me.

Folkert

Als Hamilton en Rosberg een straf krijgen, dan is het hek van de dam.
Kan me aanta acties van de afgelopen jaren herinneren, die hier ook zeker voor in aanmerking kwamen en waar ik voor gekverklaard werd omdat het straffen was van iemand die toch al uit de race lag.

Maar dat was waarschijnlijk omdat het om Schumacher ging en Kritiek niet kon worden gewaardeerd. (ging in die gevallen om inhaalacties, maar ok.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Wil iemand mij aub even het verschil uitleggen tussen het aantal zwarte vlaggen omdat rijders doorreden bij een rood licht (waar menig criticus hier toen voluit mee eens was) en het bestraffen van een rijder die niet alleen niet remt bij het rode licht maar ook nog eens de mogelijke raceleider mee uit neemt? Zeker wanneer er een hele week lang over en weer werd gepraat over rode lichten tijdens safety car periodes.

Ik zou het echt graag weten. ::)

meatball

Mooie spannende race,terechte winnaar en goed van Massa.
En Kimi ,een  beetje pech gehad.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Kon niet uitblijven...

[verwijderd door de beheerder]

Folkert

Tis toch echt wel kimi die de lijn passeerd terwijl het licht op rood staat :( >:( ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

#209
Hamilton hoort uit zijn doppen te kijken daar. Net zoals Massa vorig jaar ook het licht hoorde te zien. Eigen schuld. Al bij al blijft het een belachelijke regel met die lichten. Afschaffen voordat er nog dergelijke grappen voorvallen.

Hij komt toch wat arrogant over soms:
Citaat"I don't know really what happened to be honest," he said.

"I was comfortably in the lead and it looked like it was going to be an easy win.


Citaat"I apologise to Kimi if I ruined his race but that sort of thing happens," the Briton added."
Haha, IF...