GP Canada

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2008 - 09:15:41

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: alonso-for4ever op 08 juni 2008 - 14:13:04
Citaat van: TheIceman op 08 juni 2008 - 13:29:07


Ontopic:
1. RAI
2. HAM
3. ROS

En wt gebeurt er met kubica? ik dnk ten minste dat hij de eerste overwinning voor bmw pakt  :)

1. KUB
2. HAM
3. RAI

En dan dnk ik dat massa 5e, alonso 4e  ;)
Denk dat Kubica toch wat te kort komt. Het hele jaar zijn ze vaker lichter geweest dan zwaarder. Denkd at Raikkonen hem al bij de start pakt en Massa zal hem met de pitstops wel pakken. Kubica komt denk ik 4de over de streep.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Massa moet eerst proberen Rosberg en Alonso in te halen zonder teveel tijd te verliezen. Nou zijn er twee punten waar je in kan halen, dus het moet kunnen.

Ferrari 2010

Sutils wagen staat 3 ronden aan de kant en dan pas komt de SC uit? Hoe belachelijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#123
Hahaha, wat een zicht, heel die voorste trein de pit in ;D ;D
Hamilton!!!!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Klungelaar!! Dit wordt Kubica's eerste overwinning...
Hij die in een persbreicht nog de pitlanesituaties van vorige jaren aanhaalt doet nu zoiets doms ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Ja, die nieuwe pitregeling tijden de SC is onfeilbaar  ???
1991 - 2004 = 7

Folkert

#125
Inderdaad. Wat een Schumacher actie  >:( :'((geintje :P moest ineens denken aan china 2005)

Maar wat een fout zeg. Halleeejgodzeee :(


Maar wat een idiote pitregeling zeg. Kan me er zo aan irriteren, net als die reclames

kut fia, kut mosley kut gebeuren.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Ferrari strategie, weer maar eens de grap van de dag.

Jasper

#127
Idd, ik vroeg mij af wat Massa allemaal aan 't doen was.

1-2 voor BMW?

Edit: als die Renault-man gelijk heeft om te zeggen dat Heidfeld niet meer gaat pitten (wat ik zelf niet geloof), dan wint Heidfeld bijna zeker...

Ferrari 2010

Maar waarom kwam Massa opnieuw binnen, iemand die dit kan verklaren? Ik heb niet echt opgelet maar zag hem plots weer binnen komen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Jasper op 08 juni 2008 - 19:41:29
Idd, ik vroeg mij af wat Massa allemaal aan 't doen was.

1-2 voor BMW?

Edit: als die Renault-man gelijk heeft om te zeggen dat Heidfeld niet meer gaat pitten (wat ik zelf niet geloof), dan wint Heidfeld bijna zeker...
Moeten we even kijken wat zijn ronde tijden gaan zijn. Het scheelt 1,7 seconde perronde dus Kubica gaat ook sterk eindigen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 19:45:03
Maar waarom kwam Massa opnieuw binnen, iemand die dit kan verklaren? Ik heb niet echt opgelet maar zag hem plots weer binnen komen ...
1 verklaring: iets dat niet gelukt is bij de vorige pitstop. Probleem met de tankinstallatie, of gewoon vergeten te tanken, moet zoiets zijn denk ik.

TimoGlockfan

Ownage van Toyota
Timo Glock ;D

Voor de rest wint Kubica met de vingers in de neusgaten
Timo's nieuwe helm.

FerrariMan

Massa buitenom!  :o

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 juni 2008 - 19:51:16
Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 19:45:03
Maar waarom kwam Massa opnieuw binnen, iemand die dit kan verklaren? Ik heb niet echt opgelet maar zag hem plots weer binnen komen ...
1 verklaring: iets dat niet gelukt is bij de vorige pitstop. Probleem met de tankinstallatie, of gewoon vergeten te tanken, moet zoiets zijn denk ik.
Mja, dan ligt het in ieder geval niet aan de strategie, integendeel tot wat Ferrariman vermeldde.
Mooie actie overigens van massa :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Kubica haalt de zege binnen voor Bmw :)
Timo's nieuwe helm.