GP Canada

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2008 - 09:15:41

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 10:50:51
Citaat van: alonsolover op 08 juni 2008 - 10:28:43
Hamilton staat licht hoor,
daar ben ik bijna zeker van,
Massa zal zwaar zijn,
maar voor in te halen word het nog eens moeilijker met de slechte weg,

Dat zou opgelost moeten zijn tegen de race, las ik op GPUpdate. Ze zouden ze stroken gisteren direct vanaf de motor silence beginnen herstellen en zou vandaag tegen de races in orde moeten zijn. Bovendien heeft iedereen er last van, en daarenboven, hoe trager je door een bocht moet, hoe minder het effect van de downforce door aerodynamica lijkt mij, dus zou het het inhalen niet bepaald moeilijker moeten maken.

Staat ook hier: http://www.f1pits.net/nieuws/hairpin_in_canada_krijgt_nieuwe_asfaltlaag/  ;)

sloggerke

Straffe beton hebben ze daar in Canada.... die zo snel opdroogt zeg.... :)

Straf ook dat Barrichello al het hele weekend sneller is dan Button, ook voor de problemen aan de versnellingsbak van Button.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: sloggerke op 08 juni 2008 - 11:38:25
Straffe beton hebben ze daar in Canada.... die zo snel opdroogt zeg.... :)

Straf ook dat Barrichello al het hele weekend sneller is dan Button, ook voor de problemen aan de versnellingsbak van Button.

Pure sabotage

TheIceman

Regen voorspelt voor 5 uur plaatselijke tijd :(.

Maar ja, regen is er tenslotte voor om voor of na de formule 1 te vallen, maar (bijna) nooit tijdens de formule 1.

Ferrari 2010

Das ook vrij logisch, de F1 wordt gereden op het warmste moment van de dag, wat betekend dat de lucht uitzet en het vocht krimpt en vervolgens de luchtvochtogheid daalt, zodat de wolken verdwijnen voor de zon... Dat maakt dat avondraces wel iets gemakkelijker in de regen zullen terecht komen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 12:10:57
Das ook vrij logisch, de F1 wordt gereden op het warmste moment van de dag, wat betekend dat de lucht uitzet en het vocht krimpt en vervolgens de luchtvochtogheid daalt, zodat de wolken verdwijnen voor de zon... Dat maakt dat avondraces wel iets gemakkelijker in de regen zullen terecht komen :)

Ooit eens gedacht aan sollicitatie als weerman? ;)

sloggerke

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 08 juni 2008 - 11:48:49
Citaat van: sloggerke op 08 juni 2008 - 11:38:25
Straffe beton hebben ze daar in Canada.... die zo snel opdroogt zeg.... :)

Straf ook dat Barrichello al het hele weekend sneller is dan Button, ook voor de problemen aan de versnellingsbak van Button.

Pure sabotage

;D Ik was op uw reactie aan het wachten..... Heb ook wel sympathie voor de "Jef Knop".. maar hij heeft vooralsnog het gerief niet he....

Folkert

Ik zag : Het gaat regenen
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 08 juni 2008 - 13:09:11
Ik zag : Het gaat regenen
Met wat zag je dat? je telelens die rekening houdt met de bolheid van de aarde? Of even heen en weer gevlogen? Of beter nog, de teletijdsmachine? :)

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 13:17:48
Citaat van: Burorri op 08 juni 2008 - 13:09:11
Ik zag : Het gaat regenen
Met wat zag je dat? je telelens die rekening houdt met de bolheid van de aarde? Of even heen en weer gevlogen? Of beter nog, de teletijdsmachine? :)


Ik wou net iets in die richting gaat typen :)

60% kans om 2 PM Canadese tijd.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 13:17:48
Citaat van: Burorri op 08 juni 2008 - 13:09:11
Ik zag : Het gaat regenen
Met wat zag je dat? je telelens die rekening houdt met de bolheid van de aarde? Of even heen en weer gevlogen? Of beter nog, de teletijdsmachine? :)


Ik heb Willie Wortel ff gebeld, de tijd machine was helaas buiten gebruik(iets met overbelaste semitranspondischefluxcpasatator)
Maar hij heeft nu iets uitgevonden waardoor je het weer kan beheersen. Dus heb het maar op regen gezet :)
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 08 juni 2008 - 13:27:02
Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juni 2008 - 13:17:48
Citaat van: Burorri op 08 juni 2008 - 13:09:11
Ik zag : Het gaat regenen
Met wat zag je dat? je telelens die rekening houdt met de bolheid van de aarde? Of even heen en weer gevlogen? Of beter nog, de teletijdsmachine? :)

Ik heb Willie Wortel ff gebeld, de tijd machine was helaas buiten gebruik(iets met overbelaste semitranspondischefluxcpasatator)
Maar hij heeft nu iets uitgevonden waardoor je het weer kan beheersen. Dus heb het maar op regen gezet :)
:P semitranspondischefluxcpasatator. spreek dat eens uit.

Ontopic:
1. RAI
2. HAM
3. ROS

alonso-for4ever

Citaat van: TheIceman op 08 juni 2008 - 13:29:07


Ontopic:
1. RAI
2. HAM
3. ROS

En wt gebeurt er met kubica? ik dnk ten minste dat hij de eerste overwinning voor bmw pakt  :)

1. KUB
2. HAM
3. RAI

En dan dnk ik dat massa 5e, alonso 4e  ;)

Doefie


Ferrari 2010

Mja, Kubica, ik weet het niet. Die man is razendsnel, maar hoeveel benzine had hij bij? Ik denk dat Kubica 2de wordt, Mass 3 en Kimi 1. Zeker Hamilton denk ik dat veel te licht staat tegenover de rest, maar ik kan het mis hebben...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.