GP Canada

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2008 - 09:15:41

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ik zet het op en zie geen minuut later Massa zen wagen aan de kant zetten. Nu echt wat ik wilde zien hoor, bedankt Doef! :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Lol, Massa is die mannen es aan het uitleggen hoe het moet ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Hilarisch. Het is ze eindelijk aan het lukken, Massa helpt maar wat mee.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juni 2008 - 21:12:31
Lol, Massa is die mannen es aan het uitleggen hoe het moet ;D ;D ;D

Ja, ze waren behoorlijk moeilijk aan het doen. Felipe Massa als inparkeerinstructeur.

Martin

Hamilton is de snelste in de tweede training met een tijd van 1:15.752

amp

Renault 17e en 20e.. ik had toch beter verwacht van Alonso. Hamilton knappe tijd, net als Kubica!  Ik ben benieuwd wat hij zal laten zien in de kwali.

Doefie

Massa zat in een snelle ronde toen die gespind is.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 14:06:25
Mja, blijkbaar gaat het om meer dan al dan niet doorbuigen, ze willen zeker zijn dat het niet doorbuigt en dat kan uiteraard met zo'n stokje.
Overigens buigt uiteraard alles, zo dom ben ik nu ook weer niet hoor ;) Maar de FIA kan bij het testen niet echt weten hoeveel het zal gaan buigen hé, hangt volledig af van hoe het opgesteld staat, moeten ze er al mee naar een windtunnel... Bovendien hangt het vast aan de buitenkanten van de neusvleugel, wat wil zeggen dat als de 2 buitenkanten van die neusvleugel naar beneden worden gedrukt, de bridge automatisch mee naar beneden moet, en omgekeerd, als de bridge naar beneden wordt gedrukt gaan die buitenkanten ook naar beneden.
De FIA geeft hier gewoonweg toe dat hun tests faalden, is dat zo een ramp? Als het flexibel is, dan weten de teams dat zelf goed genoeg en weten ze toch dat daar vroeg of laat een einde aan komt. Het stokje ertussen is inderdaad iets raars, misschien zijn ze gewoon tam geworden en hebben ze geen zin meer om het te testen :) Het stokje vind ik zelf ook wel iets doms, laat de teams gewoon hun neusvleugel maken zoals ze willen en bewijs dat het doorbuigt en de kous is toch ook af? Als een team die neus kan maken zonder door te buigen moet er nu toch dat stokje tussen, en das inderdaad dom. Eigenlijk moeien ze zich gewoon met het ontwerp van een onderdeel, een onderdeel dat niet eens onderdeel is van alle wagens :-\
Maar uiteindelijk is het zoals de flapjes die bij Ferrari van de zijkanten van de vleugel naar de neus lopen, in het begin hongen die ook los, en er werd toen ook uitdrukkelijk gezegd dat ze vast moesten worden gemaakt, niet dat ze niet meer mochten bewegen ...

Het is hingen ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Och, morgen  de kwalificatie en dan de eerste bocht bij de start.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Burorri op 06 juni 2008 - 23:36:58
Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 14:06:25
Mja, blijkbaar gaat het om meer dan al dan niet doorbuigen, ze willen zeker zijn dat het niet doorbuigt en dat kan uiteraard met zo'n stokje.
Overigens buigt uiteraard alles, zo dom ben ik nu ook weer niet hoor ;) Maar de FIA kan bij het testen niet echt weten hoeveel het zal gaan buigen hé, hangt volledig af van hoe het opgesteld staat, moeten ze er al mee naar een windtunnel... Bovendien hangt het vast aan de buitenkanten van de neusvleugel, wat wil zeggen dat als de 2 buitenkanten van die neusvleugel naar beneden worden gedrukt, de bridge automatisch mee naar beneden moet, en omgekeerd, als de bridge naar beneden wordt gedrukt gaan die buitenkanten ook naar beneden.
De FIA geeft hier gewoonweg toe dat hun tests faalden, is dat zo een ramp? Als het flexibel is, dan weten de teams dat zelf goed genoeg en weten ze toch dat daar vroeg of laat een einde aan komt. Het stokje ertussen is inderdaad iets raars, misschien zijn ze gewoon tam geworden en hebben ze geen zin meer om het te testen :) Het stokje vind ik zelf ook wel iets doms, laat de teams gewoon hun neusvleugel maken zoals ze willen en bewijs dat het doorbuigt en de kous is toch ook af? Als een team die neus kan maken zonder door te buigen moet er nu toch dat stokje tussen, en das inderdaad dom. Eigenlijk moeien ze zich gewoon met het ontwerp van een onderdeel, een onderdeel dat niet eens onderdeel is van alle wagens :-\
Maar uiteindelijk is het zoals de flapjes die bij Ferrari van de zijkanten van de vleugel naar de neus lopen, in het begin hongen die ook los, en er werd toen ook uitdrukkelijk gezegd dat ze vast moesten worden gemaakt, niet dat ze niet meer mochten bewegen ...

Het is hingen ;)
Of hangde, :)
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 07 juni 2008 - 00:04:02
Citaat van: Burorri op 06 juni 2008 - 23:36:58
Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 14:06:25
Mja, blijkbaar gaat het om meer dan al dan niet doorbuigen, ze willen zeker zijn dat het niet doorbuigt en dat kan uiteraard met zo'n stokje.
Overigens buigt uiteraard alles, zo dom ben ik nu ook weer niet hoor ;) Maar de FIA kan bij het testen niet echt weten hoeveel het zal gaan buigen hé, hangt volledig af van hoe het opgesteld staat, moeten ze er al mee naar een windtunnel... Bovendien hangt het vast aan de buitenkanten van de neusvleugel, wat wil zeggen dat als de 2 buitenkanten van die neusvleugel naar beneden worden gedrukt, de bridge automatisch mee naar beneden moet, en omgekeerd, als de bridge naar beneden wordt gedrukt gaan die buitenkanten ook naar beneden.
De FIA geeft hier gewoonweg toe dat hun tests faalden, is dat zo een ramp? Als het flexibel is, dan weten de teams dat zelf goed genoeg en weten ze toch dat daar vroeg of laat een einde aan komt. Het stokje ertussen is inderdaad iets raars, misschien zijn ze gewoon tam geworden en hebben ze geen zin meer om het te testen :) Het stokje vind ik zelf ook wel iets doms, laat de teams gewoon hun neusvleugel maken zoals ze willen en bewijs dat het doorbuigt en de kous is toch ook af? Als een team die neus kan maken zonder door te buigen moet er nu toch dat stokje tussen, en das inderdaad dom. Eigenlijk moeien ze zich gewoon met het ontwerp van een onderdeel, een onderdeel dat niet eens onderdeel is van alle wagens :-\
Maar uiteindelijk is het zoals de flapjes die bij Ferrari van de zijkanten van de vleugel naar de neus lopen, in het begin hongen die ook los, en er werd toen ook uitdrukkelijk gezegd dat ze vast moesten worden gemaakt, niet dat ze niet meer mochten bewegen ...

Het is hingen ;)
Of hangde, :)
of gehongde :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Dus houden we het gewoon op hongen ;)

Maareeuh, ontopic:

Ferrari staat er niet zo slecht voor denk ik, het gaat afhangen van de evoluties van vannacht en vandaag, ik verwacht een spannende kwali :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Zal Ferrari vanmiddag de 200e pole behalen?
Ik hoop ja, ik denk nee.

Supermariobros

Citaat van: Martin op 07 juni 2008 - 08:43:39
Zal Ferrari vanmiddag de 200e pole behalen?
Ik hoop ja, ik denk nee.

Het zou me niks verwonderen mocht Kubica de pole pakken. Hij is heel sterk bezig.

scho0634

Massa pakt pole. Lewis wint.