GP van Monaco

Gestart door Tim C, 18 mei 2008 - 13:40:16

« vorige - volgende »

Tim C

Raikkonen
Lewis
Massa

janke

Kubica
Kimi
Kovalainen.

Some things are too important to be left in the past.


robbert

Moet je nu eens wat weten, ;D men geeft regen uit tijdens de grand prix van monaco. Dat doet mij denken aan vorig jaar, toen gaven ze ook regen uit en het bleef droog en het werd een saaie race

TheIceman

Citaat van: robbert op 20 mei 2008 - 18:35:01
Moet je nu eens wat weten, ;D men geeft regen uit tijdens de grand prix van monaco. Dat doet mij denken aan vorig jaar, toen gaven ze ook regen uit en het bleef droog en het werd een saaie race

Mijn site is over het algemeen redelijk betrouwbaar. Vorig jaar voorspelde ze een week op voorhand al regen in Fuji, en zei iedereen dat het voorbarig was. Ik zeg niet dat dat nu opnieuw zo gaat zijn, maar ik geef alleen aan dat mijn site redelijk betrouwbaar is.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 20 mei 2008 - 18:50:18
Citaat van: robbert op 20 mei 2008 - 18:35:01
Moet je nu eens wat weten, ;D men geeft regen uit tijdens de grand prix van monaco. Dat doet mij denken aan vorig jaar, toen gaven ze ook regen uit en het bleef droog en het werd een saaie race

Mijn site is over het algemeen redelijk betrouwbaar. Vorig jaar voorspelde ze een week op voorhand al regen in Fuji, en zei iedereen dat het voorbarig was. Ik zeg niet dat dat nu opnieuw zo gaat zijn, maar ik geef alleen aan dat mijn site redelijk betrouwbaar is.
Als ik nu zeg dat het volgende week zondag niet ga regenen, en het is ook effectief zo, ben ik dan al ineens betrouwbaar? ;) Ik zou allessinds niet durven zeggen dat de ene bron betrouwbaarder is dan de andere. Weerberichten zijn allemaal betrouwbaar, zolang alles normaal blijft. Het weer is in principe onvoorspelbaar. Bovendien is een circuit maar een kleine plek uiteindelijk, als je buien hebt kan het gerust zijn dat het er gewoon netjes omheen gaat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 mei 2008 - 20:43:46
Citaat van: TheIceman op 20 mei 2008 - 18:50:18
Citaat van: robbert op 20 mei 2008 - 18:35:01
Moet je nu eens wat weten, ;D men geeft regen uit tijdens de grand prix van monaco. Dat doet mij denken aan vorig jaar, toen gaven ze ook regen uit en het bleef droog en het werd een saaie race

Mijn site is over het algemeen redelijk betrouwbaar. Vorig jaar voorspelde ze een week op voorhand al regen in Fuji, en zei iedereen dat het voorbarig was. Ik zeg niet dat dat nu opnieuw zo gaat zijn, maar ik geef alleen aan dat mijn site redelijk betrouwbaar is.
Als ik nu zeg dat het volgende week zondag niet ga regenen, en het is ook effectief zo, ben ik dan al ineens betrouwbaar? ;) Ik zou allessinds niet durven zeggen dat de ene bron betrouwbaarder is dan de andere. Weerberichten zijn allemaal betrouwbaar, zolang alles normaal blijft. Het weer is in principe onvoorspelbaar. Bovendien is een circuit maar een kleine plek uiteindelijk, als je buien hebt kan het gerust zijn dat het er gewoon netjes omheen gaat.

Ja zoals vorig jaar. Let op mijn woorden , we krijgen een droge race

amp

1: Hamilton
2: Kovalainen
3: Alonso

Ik hoop dat het regent, krijgen we misschien eindelijk nog eens spektakel te zien!

alonsolover

Kovalainen
Hamilton
Alonso
Webber
Massa

De ferarri's krijgen het terug moeilijk

Jasper

Citaat van: TheIceman op 20 mei 2008 - 18:50:18
Citaat van: robbert op 20 mei 2008 - 18:35:01
Moet je nu eens wat weten, ;D men geeft regen uit tijdens de grand prix van monaco. Dat doet mij denken aan vorig jaar, toen gaven ze ook regen uit en het bleef droog en het werd een saaie race

Mijn site is over het algemeen redelijk betrouwbaar. Vorig jaar voorspelde ze een week op voorhand al regen in Fuji, en zei iedereen dat het voorbarig was. Ik zeg niet dat dat nu opnieuw zo gaat zijn, maar ik geef alleen aan dat mijn site redelijk betrouwbaar is.

Er is wel een verschil: in Japan regent het in die periode van het jaar misschien 90% van de tijd. Daar regen voorspellen voor de race, is gewoon logisch. Met ons wisselvallige Europese weertje, zeker in de herfst en in de lente, is het moeilijker te voorspellen.

r-tak

Citaat van: TheIceman op 19 mei 2008 - 16:04:30
Citaat van: r-tak op 19 mei 2008 - 16:00:31
BMW1-2
Bar 3

Gekke regenrace, massale startcrash?!

kan, of Bar start vanuit pits om de startcrash, die zo'n beetje zeer zeker komt, te ontwijken, Kubica had Pole, Heidfeld ergens P5 ofzo, schuift naar voren door die crash te ontwijken , Bar daarachter, en natuurlijk The Iceman, maar deze keer is t anders dan in Australie, want hier kan je niet inhalen

Ferrari 2010

Citaat van: r-tak op 21 mei 2008 - 07:22:33
om de startcrash, die zo'n beetje zeer zeker komt, te ontwijken,
Een startcrash verwacht ik niet. Iedereen beseft dat elk punt enorm belangrijk is, en Monaco is voor vele sponsoren een belangrijke race. Een startcrash in Monaco is wel het laatste wat ik verwacht, elke rijder weet immers ook dat ietsje te wijd gaan betekend dat de wagen in de prak is, op andere circuits zijn er nog grasvelden naast en dan zullen ze wel eerder geneigd zijn van iets meer te proberen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Icecognito

Ik verwacht een moeizame race voor de ferrari's, wellicht door de regen, anders door de technisch begaafde Ham
1. Ham
2. Hei
3. Rai
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

meatball

Citaat van: Icecognito op 21 mei 2008 - 20:37:15
Ik verwacht een moeizame race voor de ferrari's, wellicht door de regen, anders door de technisch begaafde Ham
1. Ham
2. Hei
3. Rai
Technisch begaafd ? Waar blijkt dat nu weer uit ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 21 mei 2008 - 20:41:11
Citaat van: Icecognito op 21 mei 2008 - 20:37:15
Ik verwacht een moeizame race voor de ferrari's, wellicht door de regen, anders door de technisch begaafde Ham
1. Ham
2. Hei
3. Rai
Technisch begaafd ? Waar blijkt dat nu weer uit ?

Ik begrijp het ook niet. Ik zie de jongste delegatie hier met redeneringen smijten waar ik de bron niet van inzie. Ligt het aan ons of zien ze dingen die er niet zijn? :) Ik hoop het laatste :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.