GP van Monaco

Gestart door Tim C, 18 mei 2008 - 13:40:16

« vorige - volgende »

Folkert

Mooie kwali en wat een schuiver van DC. De klap was trouwens ook neit misselijk.
hoop dat het morgen gaat regenen, maar dan is Massa redelijk kansloos denk ik.

Maar ja close bij elkaar iig. Das mooi.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Mooie kwali, en best spannend einde :) Ik denk niet dat Massa moet onderdoen in de regen, heeft verleden jaar in Fuji mooie dingen laten zien! Bovendien staat hij op pole, als hij niet als eerste van de top gaat pitten wint hij een eventuele regenrace zonder problemen, ik denk niet dat iemand in de regen in Monaco gaat inhalen als hij het niet op pure snelheid kan doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Het kan een mooie race worden... Regen komt er volgens de voorspellingen bijna zeker, dat maakt het altijd mooi. Benieuwd hoelang het duurt vooralleer er een crash gebeurt. :)
De Mens: In Het Gras![/color]

sloggerke

Droog weer:

1 Raikkonen
2 Hamilton
3 Kovalainen

Regen:

1 Kubica
2 Kovalainen
3 Alonso

(en al die ervoor reden de coulissen in!...)

Folkert

Citaat van: sloggerke op 24 mei 2008 - 16:20:54
Droog weer:

1 Raikkonen
2 Hamilton
3 Kovalainen

Regen:

1 Kubica
2 Kovalainen
3 Alonso

(en al die ervoor reden de coulissen in!...)
Dus voor Heikki maakt het het minste uit of het gaat Regenen of niet : ;D
Maar denk dat als het gaat regenen Raikkonen, Alonso en Fisichella erg goed gaan rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 13:06:27
Citaat van: janke op 24 mei 2008 - 13:00:37
Wat ik niet had verwacht met hun relatief korte chassis.
Als ik me niet vergis, reed Ferrari verleden jaar met een lang chassis en gaf dat een nadeel op trage circuits. Een kort chassis lijkt me net voordeliger op een traag circuit.
Dat is dus wat hij zegt...

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 13:06:27
Citaat van: janke op 24 mei 2008 - 13:00:37
Wat ik niet had verwacht met hun relatief korte chassis.
Als ik me niet vergis, reed Ferrari verleden jaar met een lang chassis en gaf dat een nadeel op trage circuits. Een kort chassis lijkt me net voordeliger op een traag circuit.

Op dit soort bochtige circuits is nu eenmaal een kort chassis in zijn voordeel. Kortere wielbasis. Je kunt er mee gooien en smijten, meer dan met een lang chassis en lange wielbasis. Daarom vind ik BMW nu na de kwali teleurstellend. Vooral Heidfeld. Maar we zien het morgen wel. Maar ik vrees dat BMW Monaco 2008 maar snel moet vergeten, helaas.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Ik hoop dat het morgen gaat regenen, anders gaan we een saaie Grand Prix tegemoet.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 mei 2008 - 17:20:14
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 13:06:27
Citaat van: janke op 24 mei 2008 - 13:00:37
Wat ik niet had verwacht met hun relatief korte chassis.
Als ik me niet vergis, reed Ferrari verleden jaar met een lang chassis en gaf dat een nadeel op trage circuits. Een kort chassis lijkt me net voordeliger op een traag circuit.
Dat is dus wat hij zegt...
Inderdaad, volledig mijn fout, had blijkbaar naast het woordt 'niet' gelezen. Iets te snel geweest, mij fout :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Sterk van Massa. Had eigenlijk nooit gedacht dat hij hier ietwat deftig zou rijden... Hopelijk een overwinning morgen. Gezien zijn reactie denk ik niet dat hij speciaal licht staat.

Folkert

NOu ja pole is pole. En op monaco is het altijd wel extra speciaal.

Denk dat ze wel even ligt zijn ongeveer.

Maar nu heb ik weer een momentje van Olav gemist: de brandstof tanks van BAR/Honda 2005 en dat ze Ferrari niet konden Disqualificeren ofzo?
ligt het aan mij of praat hij stteeds heel vaag?
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

en morgen kijken we allemaal naar de duurste paardemolen, we kunnen alleen maar hopen op wat regen...

Monaco blijft iets speciaal, maar 90 op 100 is het eigenlijk de meest saaie race op de kalender...samen met Hongarije natuurlijk.


Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 24 mei 2008 - 19:31:57
Maar nu heb ik weer een momentje van Olav gemist: de brandstof tanks van BAR/Honda 2005 en dat ze Ferrari niet konden Disqualificeren ofzo?
Bij mijn weten hebben die brandstoftanks van BAR destijds niets met Ferrari te maken? Heb toch nooit iets gehoord dat Ferrari dat principe ook gebruikte ofzo...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Regen of geen regen: het wordt weer een saaie boel... Ik snap nog steeds niet waarom ze dit circuit niet van de kalender halen...
Ik ga het opnemen en tijdens de GP ga ik lekker gitaar spelen op een jam session... :) Nè!! ;)

meatball

Massa begint in elk geval weer sterk,de start morgen nog goed verteren en de buit is voor 80 % binnen
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat