GP van Monaco

Gestart door Tim C, 18 mei 2008 - 13:40:16

« vorige - volgende »

FerrariMan

McLaren mag weer in het midden staan van de pit. Reden onbekend... ::)

lieven

Ik heb niks tegen McLaren he, ma als de regels zijn dat diegene met de minste punten vorig seizoen vanachter staan, dan moet dat ook op hen toegepast worden!
En als ze afkomen met jama onze wagens etc zijn te groot dan zoude ze gewoon moeten zeggen: pech haalt u kleinere.
Moest Force India afkomen van wij hebben nieuwe mobilhomes ma ze zijn te groot, dan gaan ze ook ni een nieuwe plek krijgen he!

Jasper

Citaat van: lieven op 22 mei 2008 - 12:17:58
Moest Force India afkomen van wij hebben nieuwe mobilhomes ma ze zijn te groot, dan gaan ze ook ni een nieuwe plek krijgen he!
Ik ben er vrij zeker van van wel.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 mei 2008 - 13:19:15
Citaat van: lieven op 22 mei 2008 - 12:17:58
Moest Force India afkomen van wij hebben nieuwe mobilhomes ma ze zijn te groot, dan gaan ze ook ni een nieuwe plek krijgen he!
Ik ben er vrij zeker van van wel.
Eerlijk gezegd betwijfel ik dat, ik denk dat ze eerder gaan zeggen van 'ge wist op voorhand hoe groot uw plek zou zijn'. Overigens, het nieuw spellement van Foce India is toch ook niet klein, kan dat er dan wel staan? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Jezus aller heiligen nog aan toe gaat het nu weer over die positie in de pitlane?

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 22 mei 2008 - 16:20:58
Jezus aller heiligen nog aan toe gaat het nu weer over die positie in de pitlane?
Ja :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

is monaco niet te klein voor ruzie over in de plek in de pitlane.

vroeger was daar de regel alleen de publiekstrekkers krijgen een plaats dicht bij het circuit en de rest moest hun plan trekken waar ze gaan logeren en hoe ze hun wagens op tijd op het circuit kregen
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Dat was voor de grote verbouwingen van een paar jaar geleden.

Folkert

Ik snap eerlijk gezegt al die ophef over die pitplaats niet. Het enige voordeel van een plek met grote pits ruimte is volgens mij commercieel.
En ja als Force india het was geweest was het anders, want wat heeft dat team in godsnaam nou gepresteerd afgelopen 50jaar?


Als Mclaren bij voorbaat 2 minuten voorsprong krijgt op de rest van het veld, is er een reden om te klagen, dit vind ik maar beetje zielig eerlijk gezegt.

Maar de macs zitten er goed bij, denk dat Hamiltonmorgen voor de pole gaat maar Raikkonen voor de win.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Burorri op 22 mei 2008 - 19:55:55
Ik snap eerlijk gezegt al die ophef over die pitplaats niet. Het enige voordeel van een plek met grote pits ruimte is volgens mij commercieel.
En ja als Force india het was geweest was het anders, want wat heeft dat team in godsnaam nou gepresteerd afgelopen 50jaar?


Als Mclaren bij voorbaat 2 minuten voorsprong krijgt op de rest van het veld, is er een reden om te klagen, dit vind ik maar beetje zielig eerlijk gezegt.

Maar de macs zitten er goed bij, denk dat Hamiltonmorgen voor de pole gaat maar Raikkonen voor de win.

Morgen wordt er niet gereden.  ;)

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 22 mei 2008 - 20:04:35
Citaat van: Burorri op 22 mei 2008 - 19:55:55
Ik snap eerlijk gezegt al die ophef over die pitplaats niet. Het enige voordeel van een plek met grote pits ruimte is volgens mij commercieel.
En ja als Force india het was geweest was het anders, want wat heeft dat team in godsnaam nou gepresteerd afgelopen 50jaar?


Als Mclaren bij voorbaat 2 minuten voorsprong krijgt op de rest van het veld, is er een reden om te klagen, dit vind ik maar beetje zielig eerlijk gezegt.

Maar de macs zitten er goed bij, denk dat Hamiltonmorgen voor de pole gaat maar Raikkonen voor de win.

Morgen wordt er niet gereden.  ;)
hehe

ik zit al in mijn hoofd bij vrijdag :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 22 mei 2008 - 19:55:55
En ja als Force india het was geweest was het anders, want wat heeft dat team in godsnaam nou gepresteerd afgelopen 50jaar?
En dat is het hem nu net, de pitplaatst wordt bepaald door het resultaat van het vorige seizoen, alles wat vroeger is gepresteerd, doet niet terzake.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 mei 2008 - 07:08:35
Citaat van: Burorri op 22 mei 2008 - 19:55:55
En ja als Force india het was geweest was het anders, want wat heeft dat team in godsnaam nou gepresteerd afgelopen 50jaar?
En dat is het hem nu net, de pitplaatst wordt bepaald door het resultaat van het vorige seizoen, alles wat vroeger is gepresteerd, doet niet terzake.
Kennelijk doet het er wel toe anders had Mclaren die 5de plek niet gekregen in de pit.
Is het werkelijk echt zo erg dat Mclaren die pitplaats krijgt?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 23 mei 2008 - 12:39:23
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 mei 2008 - 07:08:35
Citaat van: Burorri op 22 mei 2008 - 19:55:55
En ja als Force india het was geweest was het anders, want wat heeft dat team in godsnaam nou gepresteerd afgelopen 50jaar?
En dat is het hem nu net, de pitplaatst wordt bepaald door het resultaat van het vorige seizoen, alles wat vroeger is gepresteerd, doet niet terzake.
Kennelijk doet het er wel toe anders had Mclaren die 5de plek niet gekregen in de pit.
Is het werkelijk echt zo erg dat Mclaren die pitplaats krijgt?
Het hoort er gewoon bij om achteraan in de pits te staan. Tussen de kleine teams. Veel nadeel zit err niet aan die positie, in tegendeel, ze kunnen doorgaans in een rechte lijn wegrijden (zoals degene die eerst staat in een rechte lijn kan aanrijden). Maar hun plek is gewoonweg achterin de pit, als zij meer gerief hebben dan er kan staan, dan is dat maar spijtig. Tussen de kleine teams horen ze te staan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.