Main Menu

Microprose

Gestart door webberonpole, 09 mei 2008 - 11:03:16

« vorige - volgende »

Franky R.

#15
@Burorri,

Kun je nagaan wat voor een koning die Geof Crammond was/is.
In de F1-spellen daarna van oa. EA en Sony, had je niet eens een realistische botsing waarbij de auto het luchtruim koos!

Had enorm vaak een "Christian Fittipaldi"- moment (men zou nu een Webber-momentje zeggen... ;) ), als ik weer eens achterop een voorganger reed... :P

Hopelijk heeft Codemasters goed gekeken naar de GP-serie van Crammond. Het zou erg beschamend zijn, als je auto bij een botsing alleen maar vertraagd i.p.v. dat je een salto maakt. Zeer beschamend, want dat betekent dat een game uit 1992, 93 beter is dan eentje uit 2010... ::)

Hoeveel keer heeft een PS3, XBOX360 of P4 pc meer rekenkracht dan dat P2 300 Mhz van toen? Dat bedoel ik...En mooie graphics zijin leuk, maar ik wil ook graag dat "Crammond"-realisme in die game...Nog een weekje slapen.

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 15 september 2010 - 15:54:22
@Burorri,

Kun je nagaan wat voor een koning die Geof Crammond was/is.
In de F1-spellen daarna van oa. EA en Sony, had je niet eens een realistische botsing waarbij de auto het luchtruim koos!

Had enorm vaak een "Christian Fittipaldi"- moment (men zou nu een Webber-momentje zeggen... ;) ), als ik weer eens achterop een voorganger reed... :P

Hopelijk heeft Codemasters goed gekeken naar de GP-serie van Crammond. Het zou erg beschamend zijn, als je auto bij een botsing alleen maar vertraagd i.p.v. dat je een salto maakt. Zeer beschamend, want dat betekent dat een game uit 1992, 93 beter is dan eentje uit 2010... ::)

Hoeveel keer heeft een PS3, XBOX360 of P4 pc meer rekenkracht dan dat P2 300 Mhz van toen? Dat bedoel ik...En mooie graphics zijin leuk, maar ik wil ook graag dat "Crammond"-realisme in die game...Nog een weekje slapen.
Ik bespeur een Copy past affairtje hier :P

Maar gelijk heb je, dat waren voor mij de GP games en Crammond was een held. GP 4 was in mijn ogen de slechtste van de 4, maar dat kwam omdat ik destijds niet zo'n super pc had, maar later vond ik het ook niet heel veel beter dan 3.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 20 september 2010 - 17:23:42
Citaat van: frankypankyv8 op 15 september 2010 - 15:54:22
@Burorri,

Kun je nagaan wat voor een koning die Geof Crammond was/is.
In de F1-spellen daarna van oa. EA en Sony, had je niet eens een realistische botsing waarbij de auto het luchtruim koos!

Had enorm vaak een "Christian Fittipaldi"- moment (men zou nu een Webber-momentje zeggen... ;) ), als ik weer eens achterop een voorganger reed... :P

Hopelijk heeft Codemasters goed gekeken naar de GP-serie van Crammond. Het zou erg beschamend zijn, als je auto bij een botsing alleen maar vertraagd i.p.v. dat je een salto maakt. Zeer beschamend, want dat betekent dat een game uit 1992, 93 beter is dan eentje uit 2010... ::)

Hoeveel keer heeft een PS3, XBOX360 of P4 pc meer rekenkracht dan dat P2 300 Mhz van toen? Dat bedoel ik...En mooie graphics zijin leuk, maar ik wil ook graag dat "Crammond"-realisme in die game...Nog een weekje slapen.
Ik bespeur een Copy past affairtje hier :P

Maar gelijk heb je, dat waren voor mij de GP games en Crammond was een held. GP 4 was in mijn ogen de slechtste van de 4, maar dat kwam omdat ik destijds niet zo'n super pc had, maar later vond ik het ook niet heel veel beter dan 3.

Ach, eventjes 'gecopypast' idd., aangezien de discussie zich verplaatste naar 'topic F1 2010'...

gloudiesaurus

Vraag me trouwens af waar die Geof Crammond gebleven is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 maart 2011 - 20:32:56
Vraag me trouwens af waar die Geof Crammond gebleven is...

Volgens wiki is Geoff nu 'low profile'...Hij is wel bezig met diverse projecten, maar via google kan ik niet veel vinden... :'(

Maar als je kijkt naar F1 2010 voor de ps3 & xbox360 en deze vergelijkt met GP3 of 4...dan is het kwaliteit van die game (F1 2010) ronduit schandelijk!
Ik zou bijna een mailtje naar CM sturen, met de tip om eens te praten met meneer Crammond... :P

SDG

Citaat van: Burorri op 28 oktober 2008 - 09:47:05
Inderdaad, met de renault megan throupy heb ik vaak echt lol, de F1 mods zijn wel ok. Maar zijn soms net iets te lastig en te weinig mensen die dat online spelen.Maar met stuurtje is het helemaal fijn.

De 1991-mod voor rFactor is echt wel vet, net als de CTDP 2006-mod. Die van 1990 mag er ook zijn, al ontbreken daar nog steeds een aantal wagens in. Kun je rondrijden in de Life!

gloudiesaurus

Ja als ik de rechten van de F1-games had, zoals Codemasters, dan zou ik ook eens met die knakker gaan praten ;)
GP4 is nog steeds de beste F1-game die er ooit gemaakt is, in mijn optiek dan.
Maar Codemasters heeft haar eigen "engine" voor de racegames ontwikkelt, die is ongetwijfeld heel anders dan die van GP4...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Ik heb ze ook allemaal gespeeld, uuuuuren mee vermaakt. GP2 heb ik tot 2004 elk jaar geupdate geloof ik. Bij GP3 en GP4 was dat al aardig moeilijker.

Op F1News.nl hebben we ooit geprobeerd een hotlap competitie op te zetten. Kwam helaas niet van de grond.

Misschien wel een leuk idee voor F12010/2011??

Franky R.

Citaat van: SDG op 27 maart 2011 - 01:39:49
De 1991-mod voor rFactor is echt wel vet, net als de CTDP 2006-mod. Die van 1990 mag er ook zijn, al ontbreken daar nog steeds een aantal wagens in. Kun je rondrijden in de Life!


Dat is toch niet realistisch?!
In het echt reed die Life nooit, of maar een paar honderd meter! ;D ;D ;D