Main Menu

Microprose

Gestart door webberonpole, 09 mei 2008 - 11:03:16

« vorige - volgende »

webberonpole

Wanneer komt er weer een goed F1 spel voor de pc uit. De vier Grand Prix edities waren super, alleen al jaren heeft Sony het in handen en komt met het ene na het andere waardeloze play station spel. Wat een drama. DTM race driver is een goed spel. Alleen mis je gewoon weer een lekker ouderwetse Grand Prix. Dat gedoe met GP4 en die nieuwe seizoenen erin drukken is ook vreselijk. Bij GP2 was dat nog goed te doen en kon je heel makkelijk je eigen wagens en helmen 'painten'. Maarja, wanneer oh wanneer mogen we weer eens iets verwachten? 8)

Jasper

Tja, zolang er één fabrikant een monopolie op de rechten heeft, gaat er geen Grand Prix-versie meer komen jammer genoeg. En ik kan mij wel inbeelden dat Sony de nodige miljoentjes extra in huis heeft om het bod van Microprose vele malen te overtreffen...

TheIceman

Nu Codemasters de rechten heeft, komt er weer een uit voor de pc. Wel pas in 2009, maar daarna ieder jaar. Nog even wachten dus.

Knarf

Koop rF en installeer 1 van de f1-mods...

http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%202007%20MMG


Of beter installeer de niet F1 mods want daar is eigenlijk meer fun aan te beleven :)

Folkert

Citaat van: Knarf op 14 mei 2008 - 14:53:20
Koop rF en installeer 1 van de f1-mods...

http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=F1%202007%20MMG


Of beter installeer de niet F1 mods want daar is eigenlijk meer fun aan te beleven :)

Inderdaad, met de renault megan throupy heb ik vaak echt lol, de F1 mods zijn wel ok. Maar zijn soms net iets te lastig en te weinig mensen die dat online spelen.Maar met stuurtje is het helemaal fijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

#5
Citaat van: webberonpole op 09 mei 2008 - 11:03:16
Wanneer komt er weer een goed F1 spel voor de pc uit. De vier Grand Prix edities waren super, alleen al jaren heeft Sony het in handen en komt met het ene na het andere waardeloze play station spel. Wat een drama. DTM race driver is een goed spel. Alleen mis je gewoon weer een lekker ouderwetse Grand Prix. Dat gedoe met GP4 en die nieuwe seizoenen erin drukken is ook vreselijk. Bij GP2 was dat nog goed te doen en kon je heel makkelijk je eigen wagens en helmen 'painten'. Maarja, wanneer oh wanneer mogen we weer eens iets verwachten? 8)

Ja, die goede oude tijd...

Heb ze allemaal gehad. Je wilt niet weten wat dat aan (toenmalige) updates gekost heeft... :o
Maar een sim van Geof Crammond moest je hebben, al het andere was niets waard!!!

(GP1)
http://www.youtube.com/watch?v=NAigrVc_Njk&feature=related (GP2)
http://www.youtube.com/watch?v=IFbL9fBmB1k&feature=related (GP3)
Ten slotte,

(GP4)

Ik heb GP3 en 4 nog liggen. Tevens een exemplaar van GrandPrixLegends

JimmySPA

Grand Prix Legends!!! Geweldig op het oude Spa en Zandvoort. Jammer dat het zo lelijk is, anders zou ik die best wel weer eens spelen.
rFactor was leuk maar ging snel weer vervelen...

Volgens mij komt codemasters zeer snel uit of niet?

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 06 september 2010 - 19:12:31
Grand Prix Legends!!! Geweldig op het oude Spa en Zandvoort. Jammer dat het zo lelijk is, anders zou ik die best wel weer eens spelen.
rFactor was leuk maar ging snel weer vervelen...

Volgens mij komt codemasters zeer snel uit of niet?

Jazeker, als ik me niet vergis gaat Gloudiesaurus binnenkort voor codemasters een preview schrijven.
Je leest het op "de Pits."  8)

JimmySPA

Oke oke... Ik ben benieuwd. Maar wanneer is de release want hij komt op PC toch???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 07 september 2010 - 15:10:48
Oke oke... Ik ben benieuwd. Maar wanneer is de release want hij komt op PC toch???

Dacht over een maand oid. Maar Peter weet er meer van, vraag het hem even.  ;)

gloudiesaurus

Op 24 september komt hij zowel voor de pc, Xbox, als PS3 uit :)

De previews in het buitenland zijn megagoed! Codemasters zal ons spoedig ook een spel doen toekomen, ik zal er een mooie preview voor de Pits voor schrijven...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Oke, ik ben benieuwd!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 07 september 2010 - 22:56:44
Op 24 september komt hij zowel voor de pc, Xbox, als PS3 uit :)

De previews in het buitenland zijn megagoed! Codemasters zal ons spoedig ook een spel doen toekomen, ik zal er een mooie preview voor de Pits voor schrijven...

Ik ben ook van plan ook het te kopen voor de xbox360!
Man, wat is het lang geleden dat ik een F1 spel gespeeld heb. De laatste was op een PS2 en die heb ik al jaren geleden verkocht... :-\


JimmySPA

Ik had F1 nog op de WII gespeeld, maar de gameplay is hetzelfde als Tetris. :P Erg nep. PS2 was ook altijd leuk in multiplayer. Ik heb nog een G25 stuur voor pc. Dus ik ben benieuwd naar het spel. Denk wel dat ik bij de piratebay ga shoppen...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 06 september 2010 - 18:44:12
Citaat van: webberonpole op 09 mei 2008 - 11:03:16
Wanneer komt er weer een goed F1 spel voor de pc uit. De vier Grand Prix edities waren super, alleen al jaren heeft Sony het in handen en komt met het ene na het andere waardeloze play station spel. Wat een drama. DTM race driver is een goed spel. Alleen mis je gewoon weer een lekker ouderwetse Grand Prix. Dat gedoe met GP4 en die nieuwe seizoenen erin drukken is ook vreselijk. Bij GP2 was dat nog goed te doen en kon je heel makkelijk je eigen wagens en helmen 'painten'. Maarja, wanneer oh wanneer mogen we weer eens iets verwachten? 8)

Ja, die goede oude tijd...

Heb ze allemaal gehad. Je wilt niet weten wat dat aan (toenmalige) updates gekost heeft... :o
Maar een sim van Geof Crammond moest je hebben, al het andere was niets waard!!!

(GP1)
http://www.youtube.com/watch?v=NAigrVc_Njk&feature=related (GP2)
http://www.youtube.com/watch?v=IFbL9fBmB1k&feature=related (GP3)
Ten slotte,

(GP4)

Ik heb GP3 en 4 nog liggen. Tevens een exemplaar van GrandPrixLegends




Ik weet nog wel dat ik jaren heb gewacht op GP 2 en helemaal verslaafd was. 1 van de eerste games die op maximaal meer vroeg, dan een pc aan kon.
Trotse vader van Rosalie(L)