Mol-uitspraken

Gestart door TheIceman, 07 mei 2008 - 17:40:07

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Burorri op 27 mei 2008 - 14:53:43
"15de, daar mee staat hij staat hij...(stilte)voor de mensen die achter hem staan"
;D ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 27 mei 2008 - 21:02:01
Citaat van: Burorri op 27 mei 2008 - 14:53:43
"15de, daar mee staat hij staat hij...(stilte)voor de mensen die achter hem staan"
;D ;D ;D ;D
Vond ik 1 van de mooiste.

Of Man oh man oh man oh man oh man.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

"DAAR GAAT IE. DAAR GAAT IE, NEE NEE NEE!!! RAIKKONEN KOMT EEN RONDJE TE KORT!!!"

Nurburgring 2005

TheIceman

#48
Even nog ene na het beluisteren van nog wat clipjes:

'DOE HET DAN NIEEETT!! KOEKIEE!!

Raikkonen Australië 2008

'Ohhh die knallen tegen mekaar aan!'

Canada pitstop

'Lewis Hamilton je bent BRILJANT!'

België inhaalactie La Source.

'Felipe Massa maakt de fout van zijn leven!'

Singapore pitstop.

'Vet! Vet! Vettel wint hier de race!'

Italië.

Ah NEE MEN wat ziek FACK niet normaal, bizar, walgelijk walgelijk walgelijk, ronduit walgelijk, een schande wat het team van Ferrari hier doet met Rubens Barrichello

Oostenrijk 2002 finish.

Oh hij rijdt er tegenaan, 't is niet waar!

Coulthard & Schumacher België 98

Raikkonen rost in de achterkant van Adrian Sutil! Hij maakt de fout en niet de Oostenrijker

Monaco.

Folkert

Citaat van: Jasper op 12 mei 2008 - 23:00:47
Ik irriteer me niet aan zijn fouten, maar aan zijn taalgebruik. :)
Heb je het zelf wel eens gehoort of basseer je het op die lijst van Iceman?(geloof ik).

Het is inderdaad soms beetje raar hoe hij dingen zegt, maar zijn passie maakt heel veel goed. Hij is altijd een vrolijke noot, altijd grappend en altijd opzoek naar iets anders. Lig altijd in een scheur om zijn debiele uitspraken. (naam) plaatst zich.....9de. Daarmee staat hij voor de mensen die achter hem staan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 30 december 2008 - 21:51:04
Het is inderdaad soms beetje raar hoe hij dingen zegt, maar zijn passie maakt heel veel goed. Hij is altijd een vrolijke noot, altijd grappend en altijd opzoek naar iets anders. Lig altijd in een scheur om zijn debiele uitspraken. (naam) plaatst zich.....9de. Daarmee staat hij voor de mensen die achter hem staan.
Naar ik mij kan herinneren was hij vroeger absoluut niet populair onder de Nederlanders op dit forum, slechts enkele van de recentere leden lijken hem wel te smaken. Is hij verandert of hebben de huidige leden andere preferenties? Ik zou hem zelf niet zo kunnen uitstaan denk ik, zo'n typische hollandse commentaar, geef mij dan toch maar het rustige vredige Sporza :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Mol is net als wij. Een fan. En zo verlaat hij de F1 ook. Hij maakt wel eens een foutje, maar zijn passie maakt dat meer dan goed.

Sporza vind ik, om eerlijk te zijn, slaapverwekkend. Volgend jaar zal ik zeker vaak de races via de BBC volgen. Die jongens zijn bekwaam. Al zal Murray Walker nooit worden geevenaard.

Jasper

Naar Sporza kan ik geen 5 minuten kijken...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 januari 2009 - 00:10:27
Naar Sporza kan ik geen 5 minuten kijken...
De beelden zijn dezelfde hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 31 december 2008 - 07:38:18
Citaat van: Burorri op 30 december 2008 - 21:51:04
Het is inderdaad soms beetje raar hoe hij dingen zegt, maar zijn passie maakt heel veel goed. Hij is altijd een vrolijke noot, altijd grappend en altijd opzoek naar iets anders. Lig altijd in een scheur om zijn debiele uitspraken. (naam) plaatst zich.....9de. Daarmee staat hij voor de mensen die achter hem staan.
Naar ik mij kan herinneren was hij vroeger absoluut niet populair onder de Nederlanders op dit forum, slechts enkele van de recentere leden lijken hem wel te smaken. Is hij verandert of hebben de huidige leden andere preferenties? Ik zou hem zelf niet zo kunnen uitstaan denk ik, zo'n typische hollandse commentaar, geef mij dan toch maar het rustige vredige Sporza :)
95 ben ik volgens mij gaan kijken op rtl4 geloof ik. En had zelf geen problemen met zijn commentaar. Vond het zelfs lachwekkend, maar wel goed. Misschien dat de wat rustigere of oudere leden hem wat te jeugdig vonden verslag geven, maar dat kan ik niet beoordelen want ben zelf nog maar jaartje lid ongeveer.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Hij is niet verandert, zegt nog steeds wat in hem opkomt. Mol is niet de foutloze commentator die met een grotere kennis dan wij met zijn allen, ons vaak nieuwe dingen kan leren over F1. Al hoort hij natuurlijk wel eens wat nieuwtjes door zijn werk.

Maar hij is de dolenthousiaste fan, zoals wij, die een race kan opleuken met zijn enthousiaste commentaar. En ik vind dat leuker dan het dooie commentaar van Sporza. Murray Walker was ook altijd zo'n enorm enthousiaste F1 fan. Al mag je Mol daar niet mee vergelijken. Maar ik hou daar wel van.

Martin

Die Walker had ook vaak uitspraken waar je dubbel van het lachen van je stoel viel.

http://www.worldmotorsport.com/murray/